آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

یاد استاد

یادم آمــــد یاد ِ آن استاد ِ مهر         دل گرفت از دوری اش در حال شعر

 

گفتم از او ذکــــر خیری آورم           نام خوبــش لای شعری آورم

 

چند وقتی دل شکسته از کسی است        غصه هایش از غم دنیا بسی است

 

از قلم اندوه و غم ، از دیده اشک          یک به یک می ریزد از انبان ِ مشک

 

آسمانش ابری از بخت ِ فریب           درد دارد آن هم از دست طبیب

 

آنکه باید مرهم ِ مهرش بداد        طفل هجران از شکم بهرش بزاد

 

او نفهمید قدر ِ این قندان ِ ما          تا کند درمان ِ او درمان ِ ما

 

ای بــــــدا ! آن یار از دستش غمی ست       عمر شادی از حضور ِ او کمی ست

 

ای بــــــــدا ! آن یار یاور نشد       رفتنش از پیش ِ دل باور نشد

 

غم بخور استاد من! غم خوردنی است        آنقدر غم خورده ایم دل آهنی است

 

غم بخور استاد من! غم اندک است        خرمن ِ غم چاره اش یک فندک است

 

این نشد آن می رسد با اشتیاق         غصه لاغر می شود، دل بــــاز چاق

 

گور بابای ِ هر آنکس بی وفاست       چون نباشد بی وفا دنیا صفاست

 

 

دلم برای استاد کوروش تنگ شد. این شد که دق و دلی ام را سر کاغد و قلم در آوردم. غیر از شعر هم زبان گفتن بلد نیستم. نقصان یکی دو تا نیست.

نظرات 5 + ارسال نظر
ستوده پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

منم دلم برای استاد عزیز تنگ شده
جاش خیلی خالیه مخصوصا اون شعرهای زیباش واون یک خط نوشته های محشرش

حوصله سلام کردن ندارم آرمان

اینهمه حرف و دریغ از یک سلام

کوروش پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

ای فدایت آرمان ِ پر امید
از توام بسیارهابرمن رسید

مهربانم این جهان یادم بداد
انکه بی یاراست دل افسرده باد

شرم دارم از همه کوتاهیم
نت شده دی سی در این بی راهیم

از تو و بانو ستوده هم سپاس
ای شما زیباترین در بین ناس

مهرتان دائم مرا همراه شد
من شما دانم زفامیل های خود

تا گذر ز ین دوره قربان شما
من مرید مهر و احسان شما




ای به قربانــــــــــت امید ِ آرمان
جان بخواه تا جان دهم بر مهرتان

خاک پایت توتیای چشم ماست
از مرامت دل هوا خواه شماست


با ارادت فراوان استاد!

pashmakoo پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

سلام
هرچند دیره
اما خوش آمدی

همیشه دیر است اگر زود رفته باشیم

هنوز مانده تا دیرگاه عمر اگرچه فرصت اندک است


قدم تان فرخنده باد

3ajid جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ http://3ajid.blogfa.com

سلام آرمان.
فقط اومد اینو بگم و برم.
سایت جدیدمون راه افتاد.(با سمانه داشتیم روش کار میکردیم)
یه جامعه مجازیه. شبیه به فیس بوک.
خوشحال میشم ثبت نام کنی و از دوستانت هم دعوت کنی واسه ثبت نام

مجید جان! گرفتارم

انشاله در روزگار عافیت و حوصله

ممنون رفیق!

3ajid جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.pelak1.in

آدرسش یادم رفت.
اینم آدرس سایت:
www.pelak1.in

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.