آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

نامه به یار


ای چشـــم بی قرارم     آتــــش بزن به کارم

دل را بزن به دریــــــــا    بر مــــــوج تو سوارم

 

چیزی به شب نمانده     خورشیدی من ندارم

امشب بدون مهتـــاب     ســــــر بر کجا گذارم

 

بس آب دیــــــده ریزم     مانند ِ آبشـــــــــــارم

آنقــــــــــــدر ره بریدم     همدرد چشمه سارم

 

پــــــر کرده اشتیاقش     چشمان ِ انتظــــــارم

شب تا سحـر نخوابم      آیــــــد مگـــــر کنـارم

 

از بـاغ خسته هستم      بـی روی گلـــــعذارم

در بین این هــــــزاران      تنهاترین هـــــــــزارم     هزاران= بلبل

 

ای چشـــم بی قرارم      آتـــــش بزن به کارم

می سوزم از جـدایی      نامـــــــه بده به یارم

نظرات 8 + ارسال نظر
بانوی عشق پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ

مینو یسم نامـــه ای از بهــــر یـار
میفرستم من به ســـوی آن دیـار

شــرح گویم از هـمه بد عهدیـــم
از فــراق واز غــــم ودلتنگــــــیم

اینــکه دل در کوی او پــــر مــیزند
از برای عشــــــق بر سر مــیزـد

آبرویـی نیست در پیــش هـــــزار
من خجل هستم زرویت ای نگــار

من غریق عشق تو هستم هنوز
هم جو پروانه پرم را هی نســـوز

چشــم مستم را ببین تو یک نظر
بعد از ان از من حــذر کن ای پسر

گر توانــی بگـــــــذری از این خمار
بعد از آن گیـــری تو مقداری قــرار

سلام جان جانانم اینم جواب نامه ات که باد برایم آورد بخوان وببین شرح این دل را وتو دگر سنگ مزن بر سر این سرشکسته
دوستت دارم خیلی زیاد

بانو! سنگ مان کجا بود اونم که باشه دل و جرا تمان کجاست
قربان وجود نازنین ات رسیدن به هر کمالی مسیری دارد که باید طی شود
حوصله قدم اول است


از این حرفها بگذریم شعرت بسیار زیبا است
اگر مولوی شعر ترا می شنید دیوانش را بجای شمس به تو تقدیم می کرد

شکر کلامت عسل است
تا باد چنین بادا!

بانوی عشق پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ق.ظ

این را امروز صبح وقت کردم برات بنویسم شرمنده اگر نامه ای خوب نشد .
عملا جبران میکنم عشقم

آنقدر تبحر پیدا کرده ای که در اندک زمان به این زیبایی می سرایی
جدا که باید در پیش پای تو لنگ بیاندازم

بانوی عشق پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

خوشکلم بعضی از کلمتاتش را درست کن از بس عجله کردم خراب تایپ شده
مثل چو که شده جو و میزند که ن نوشته نشده

ما جز به نیکی چیزی ندیدیم

شنگین کلک پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://shang.blogsky.com

ظاهراً بحث کاملا ً شاعرانه است
ممنون از شعر زیبا

زبان عامیانه الکن است
دست به دامن شعر شده ایم

نازنین پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

خوشحالم که نامه به یار رسید و جوابش رو هم گرفتید

یاد کبوتران نامه رسان بخیر
این روزها با وجود نت و موبایل نامه ای در راه به ضرب تیری و سنگی ناکام نمی ماند

کوروش جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

چه عطر آگین شده اینجا
درخشان گشته خانه
از وجود مهر نا پیدا
غنیمت دان
تمام پنجره ، درها
ببند و خوش دلی کن
یارآمد
که خورشیدی است او
مانا

صد البته استاد!
ممنون

فریناز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

میگم آقا آرمان!
از بانوی عشق یادبگیرین
شعراتونو قشنگ تر کنین

همیشه خانوما موفق ترنا

انکه عاشق تر است عاشقانه تر می نویسد
قانون عشق است

ندا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://neday-zendegi.blogsky.com

کلی بانو کیف میکنه با این اشعار زیبا همیشه باشید برایش

ما بیشتر با بانو کیف می کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.