آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

مرغ دل


بر لب پنجره ی چشم تو من لانه کنم


روی آن گونه ی گلگون تو من خانه کنم



تا به آن روز  به مرغ دل من راه دهــــی


روی زلف تو نشینم سر ِ تو شانه کنم



پاسخ دندان شکن بانو!


تا تو غزلخوان منی گل به چه کار آیدم
بلبل دســتان منی گل به چه کار آیدم

نغــمه عشـق تو را باد رســاند به من
تا تو گلسـتان منی گل به چه کار آیدم

نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

مثل همیشه

و تا ابد

بانوی عشق دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ق.ظ

تا تو غزلخوان منی گل به چه کار آیدم
بلبل دســتان منی گل به چه کار آیدم

نغــمه عشـق تو را باد رســاند به من
تا تو گلسـتان منی گل به چه کار آیدم

آرمانم اینم جواب مرغ دلت عزیز دل
با ورژن جدید برمیگردم

بردیم روی پرده نمایش بانو!
خیلی زیبا بود

دانش دوست ما دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://daneshdostema.blogsky.com

سلام
مطلبتون واقعا زیبا بود ...
پرنده هه شاعریه واسته خودش
.
.
فعلا

همینطور است

فریناز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

خدایی آقا آرمان
بانوی عشق دست مریزاد دارنا

خیلییییی قشنگ بود

صد در صد با شما موافقم

ندا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

خیلی عالی بود موفق باشید

متشکر بانو!

سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.