آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

روز یلدا

دوست داشتین اول هر بیت یک "کاش" و در آخر آن "ولی افسوس" بگویید، شاید حال مرا بیشتر درک کنید.




کاش روزی روز ِ یلــــــدا می رسید      بعد ِ عمری شب به فردا می رسید


زیر کرسی می گرفتیم دست ِ هم      دست مجنون دست لیلا می رسید

 

از میان ِ پنجــــــــره خورشید بـــــاز      تا ســـــــر ِ بالیــن بــابــا می رسید

 

چادر ِ گلــــــدار مـــــادر  در نمـــــــاز      دامــــن مهرش بـــه دریـا می رسید

 

همنـــــــوا با نغمــــه ی ناقوس ها      بانگ ِ پشتــو تـا به سینا می رسید

 

از در ِ مسجد فقط با قصـــــد ِ قُـرب      یـک مسلمانـــی کلیسا می رسید


از درختــــــی در بهشـــــت ِ خاکیان      سیـــــــب آدم دست حوا می رسید


جـــــــای این تسبیح پــــاره از بشـــر      یک انـــــار ســــــرخ و زیبا می رسید


...

 

کاش یلــدا شــب نبود و یــک شبی       منتظــــر بودیـــم تــا یلــدا می رسید

 



دوست داشتم پیشاپیش یلدا را تبریک بگویم و می گویم، اما کاش آنقدر که طولانی ترین شب سال برای مان عزیز است، به فکر روزهای بلند زندگی نیز هم بودیم.


کاش کوتاهی روزهایش را به گردن بخت و بلندی شبهایش را قسمت نمی خواندیم.


 

یلدایتان مبارک

نظرات 10 + ارسال نظر
مسافر دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

واقعا کی به فکر روزهای بلند خود هست؟
داداش واقعا دمت گرم با پی نوشت آخر

یلدا بر شما هم مبارک { حالا روز یا شبش فرق نداره }

حضورتان روشنی بخش کلبه محقر بنده شد

ممنون عزیز!
بر شما هم مبارک

بچه شیر دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://behzad.spi-blog.com


سلام
یادم نیست تو وبتو حذف کردی یا من که باعث شد گمت کنم
از رو کنجکاوی یه بار آدرس وبمو عوض کردم(همون که تو لینکا نوشتی "برای خدا")بعد چند روز خواستم دوباره آدرسمو درست کنم دیدم بعله
آدرس macloren رو یکی دیگه ثبتش کرده و دیدگه اون وب مال من نیست
الان پیدات کردم
لینکتون میکنم

مگه میشه برای خدا را فراموش کرد

درود رفیق
قدم رنجه فرمودید

ندا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

بر شما هم مبارک فال حافظ یادت نره

حافظ را اگر حافظه مان یاری کرد چشم
مرسی

نگین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام
یلدای شما هم مبارک
هرچند که یلداهامون دیگه رنگ و بوی یلداهای قدیم رو نداره،چون دیگه کرسی ای نیست که همه دورش جمع بشن

پس به جای مبارک است
بگوییم یادش بخیر

ستوده سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

شهر زیبایی بود آرمان جان .
مثل همیشه .
یلدایت مبارک عزیز
امید که شب خوب وخوشی را با لذت بگذرونی

در کنار خوبان خوشی همراه ماست

بی چشم یار چشم تا صبح نخواهد خوابید

یلدای شما هم مبارک و عمرتان یلدایی باد

سایه تان مستدام

فروزان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

میدونید چرا بلندترین روز سال رو جشن نمیگیرند؟
خیلی عجیبه حتی بعضی ها نمیدونند کی هست!

اول تیر ماه است

اما انگار ما به شبها بیشتر عادت داریم

فروزان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

راستی اگه روز یلداست چرا همه میگن شب یلدا ؟
اکه روز یلداست چرا شما عکس شب گذاشتین؟

هرکه از ظن خود شد یار من

بانو! ادرس وبلاگت را لطفا بذار
تا راه گم نکنم

نازنین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

یلداتون مبارک

راستش همیشه برام سوال بوده
اینکه چرا باید طولانی ترین شب سال رو جشن بگیریم؟؟؟
و اینکه چرا به طولانی ترین روز اصلا توجهی نمیشه ؟؟؟!!!

و ...
واقعا کاش به بلندی روزهای زندگیمون هم اندکی فکر میکردیم

خورجین ظهن مان پر از ای کاش است
هیچوقت هم پاسخی برایش نمی یابیم
چون دنبال جواب نیستیم
فقط سوال می کنیم
ملت سوال

سینا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

خیلی شعر خوبی بود خصوصا بخاطر اینکه "سینا"توش بود.
خوشمان امد
یه کوه دارم یه صحرا

لابد شش دونگ و سند به نام

احسان پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://no-is-soon.blogsky.com

به به من همچنان دارم 13 تا مطلبی که از ابان به بعد عقب افتادم رو میخونم یلداتون پخش با تاخیر مبارک :

این شکلکه هم همینجوری چون دوستش دارم



خوش حال شدم از برگشتتون.

نرفته بودم
همینجا بودم
اما انگار که نبودم

دیدن نام احسان شیرین قلم خوشحالم کرد
خوش باشی عزیز!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.