آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

دوست داشتن را عادت نکنیم


احتمالا این مسیج طنز رو یه دوست شوخ طبع براتون فرستاده که میگه:

الهی عاشق غضنفر بشی هر چی بهش بگی دوست دارم بگه هه؟

 

دیروز عصر خیلی خسته تر از هر روز از شرکت به خونه رفتم ، البته با کلی نذر و نیاز .

چون مدیر عامل واسه جلسه فرداش یه گزارش میخواست و ما را نگه داشته بود تا انجام شود.

وقتی رفت ما هم مثل زندانیان گوانتانامو  مثل برق از شرکت بیرون پریدیم

آنقدر خسته بودم که هیچ احساسی نسبت به زندگی و زندگی کردن نداشتم.

 فقط دلم میخواست یه گوشه ای بخزم و به خواب ابدیت بروم.

وقت خواب همینطور که آرام آرام داشت آرزوی چشمانم برآورده میشد یکدفعه این مسیج که بالا گفتم مثل اجل معلق تو سرم هجوم آورد. داشت حرص منو در می آورد .

 نمی دونم چرا یهو لجم گرفت و تمام نیرویم را در زبانم جمع کردم و با آخرین رمقهایی که در تنم بود برگشتم به همسر همیشه مهربانم گفتم "دوستت دارم"

منتظر بودم بی توجهی ناشی از خستگی عصر تا آنوقتم را بهانه کرده و بگوید "هـه"

اما وقتی گفت "منم دوستت دارم عزیزم" انگار دنیا برایم پوست انداخت و حس کردم هنوز مانده تا دوست داشتن هایمان جزئی از عادات و بدیهیات مان شود.


پس زنده باد زندگی و تمام چیزهای دوست داشتنی اش


 

ح.ا: بن لادن  هم به تاریخ پیوست. بازیگری که اگرچه خوب بازی کرد اما آنقدر در دل کارگردانان صحنه سیاست غرب عزیز و دردانه نماند که با تغییر فیلنامه در آخرین سکانس این تراژدی  تلاش کنند با مرگش اشکی را از چمشها سرازیر کنند. او مرد در اوج نفرت. نگویید فتوشاپ بود . او دیگر مرده ای بیش نیست حال چه در عالم سیاست و چه در عالم واقعیت .

آنقدر کریه اش جلوه دادند که کودکان مان نیز از دیدنش می هراسیدند.

این است تفاوت شاهزاده های غربی و بزرگ زادگان شرقی

چند روز پیش شاهزاده خود را در چشم مردم دنیا به اوج می برند و امروز بزرگزاده شرقی را با نفرت مردم دنیا به دریا می اندازند.

ما شرقی ها کی میخواهیم بازیچه نشویم و در زمین غربی ها بازی نکنیم؟؟؟؟؟

نظرات 42 + ارسال نظر
comix سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

آفرین آفرین !!
خوبه هر روز به همسر محترمتون این جمله رو بفرمایید، ثواب داره!

واسه دیروز عصر هم : "خستــــــه نباشـــــی"!!!

پس تا حالا کلی ثواب جمع کردم

شما هم خسته نباشید
مرسی

سینا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

بن لادن تو این سالها زنده بود البته فقط در اینترنت.
عصر امروز عصر رسانه ست.قدرت رسانه ای ئنیا دستت باشه میتونی خوب رو بدجلوه بدی و بد رو خوب.
در بدی بن لادن شکی نیست.اما شما نباید به مردمان شرقی توهین کنی.

گل پسرا منم به شرقیا توهین نکردم

از بازیچه شدن شرقی ها دلخورم
درسته رسانه نداریم
اما عقل که داریم!!!

ندا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://lore.blogsky.com


اخی چه عشقولانه

زندگی بی عشق حبابی بیش است

ولی من که نمی ذارم زندگی ام حبابی شود

ما اینیم دیگه

یاس وحشی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ...
فکر می کنم باید تبریک بگویم به چنین رابطه و افرادی که ایجادش کردند ... چقدر خوب ...
هرگز یاد نخواهیم گرفت مگر دست از این همه اعتقاد غلط برداریم و کسی را خدا یا نایبش ندانیم!

تشکر یاس عزیز

بله اگر یاد بگیریم از این سیاهچال کوتاه اندیشی خود را نجات دهیم
هیچ کس نخواهد توانست ما را به بازی بگیرد

عادله سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://sokootenili.blogfa.com

واین چنین عشق آغاز شد به به

حالا کجاش رو دیدی

ZiZo0o سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://qabeax.persianblog.ir

بابت پست "عشق خالق و مخلوق" از شما دعوت رسمی بعمل می آورم

حتما

Ghasedak سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com


خوبه که داداش آرمان ما مسائل کاری رو با زندگی قاطی نمیکنه ( خیلی خوبه من از این بابت بهتون تبریــــــــــــــــــک میگم )

انشاالله که زندگی تون مثل همیشه مانند عسل شیرین باقی بمونه ( آمین ... )

نمی گم اصلا
اما کارم را وارد مسائل خانه نمی کنم
ممنون از دعای خیرت

خوشبختیه شما آرزوی ماست

ویس سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

بن لادن چه مرده باشه چه نمرده فرقی نداره.چون ابزاری او را دور انداختند.با شما موافقم./در مورد دوست داشتن،باور کن عاشقی یک شعور است.وشما حتما حتما این معرفت و بینش را دارید.زندگیتان هر لحظه سرشار از عشقی دو طرفه باشد.آمین./دلم نیامد بگویم.عین القضات همدانی در کتابش می نویسد:عشق دو طرفه سخت ترین ولی بهترین نوع عشق است.

من با عشق نفس میکشم
حالا دو بانده باشه چه بهتر
چون اکسیژن بیشتری را کاسب هستم

بن لادن رو ولش کن
اون که مرد دیگه

بانوی عشق سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام آرمان عزیزم
الهی من بمیرم که نبینم همسرم اینقدر خسته از کاره که دوست داره به خواب ابدی بره .
تو دلت میاد من را تنها بذاری
همه خستگی هات را بده به من .من با جان ودل می پذیرمشون ولی همچین آرزویی نکن .
تو جان منی هر شب برات لالایی عاشقانه میخونم تا راحت بخوابی

بانو! شرمنده
ما که جز زحمت و خستگی چیزی با خود به خانه نمی اوریم

جز دستهایی خالی برای گرفتن دستان پر مهر شما چیزی نداریم که بیاوریم

شهرزاد قصه گوی من! لالایی شبانه تان خیال انگیز ترین قصه شب است

خورشید تابان من! سایه پر مهرت بر خانه و زندگی ام مستدام و هزاره باد

کیمیا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

الان من احساس میکنم شبیه غضنفر شدم به هر کی میگم دوست دارم بهم میگه هه هه هه بازم به غضنفر ففط یه هه بهش میگن
اره دیگه به بن لادن هم هه گفتن

کی جرات کرده بهت اینجور بگه ؟

معرفی اش کن تا بدم بر و بچ پوستش را بکنند بادبادک درست کنند

به بن لادن هم هـه گفتن ؟
چه جالب
اون دیگه کدوم بیچاره ای رو دوست داشته؟

کیمیا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

سیاست بهش هه گفت داداش

بازی بازی با دم شیرم بازی این چیزا را هم داره

این هـه سیاست کیش ماتش بود
عبرتی باشه برای بقیه

شما اونا را که بهتون هـه گفتن معرفی کن دیگه کارت نباشه

شبنم سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

نشد یه بار بیایم اینجا احساسه عشقولانه بهمون دست نده

اینجا هواش الوده به عشقه
کاریش نمیشه کرد

گل مریم سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

ایول بانوی عشق
احتمالا خواب از سرتون پرید دیگه
و اما... ما بازی نکنیم کی تو زمینشون بازی کنه!

گلی جان! این بازی که من میگم فرق میکنه با بازی فوتبال
این بازی اخراجش مساوی با مرگه

یه زن... سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

مرد که میاد خونه باید خستگیش رو بیرون با کفشهاش در بیارهو با روحیه و انرژی وارد خونه بشهسلام بر مرد خانواده دوست دوستداشتنیای جونم یعنی من حال میکنم میبینم همسران اینقدر با هم لاو می ترکونننببین اهنگ وبلاگم فیت این پستته

چکنیم میاییم اونجا می بینیم شما لاو می ترکانید و عشقولانه حرف می زنید
ما هم جو گیر میشیم
ولی خداییش عجب کیفی میده این عشق بازی

یه زن... سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

در ضمن بن لادن رو هم بیخیالش

لاوتون رو بچسب بابا پستت رو خراب نکن

من جای بن لادن خنگ بودم بجای جنگ و گریز و اوارگی میرفتم بساط عشق و عاشقی بپا میکردم
جدا پاره سنگ سرش ورداشته بود

ZiZo0o سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://qabeax.persianblog.ir

نمیدونم چرا ولی از اول هم آقا آرمان جزو الگو های من بوده . چه در وبلاگ چه در اخلاق.

بیخود نیست که آبدزدک اینقدر محبوبه.

امیدوارم زندگیتون همیشه پر مهرتراز دیروز باشه.

چشم نخورید ایشالا. بترکه چشم حسود.

یه توصیه کوچولو : هیچکس تابحال نتونسته با مسیج یا میس کال موقع خواب منو غافلگیر کنه. بس که رو خوابم حساسم همیشه گوشیم موقع خواب سایلنته (بدون ویبره).
پیشنهاد میکنم امتحان کنید.


درضمن مرگ اون عزیز رو هم تسلیت میگم. این دنیاش که خراب شد . بیچاره اونو اون دنیاش

من؟ الگو؟ هندونه بازم آبجی؟

من فقط دوستان خوبی مثل شما دارم
همین سرمایه منه

ممنون از توصیه ات آبجی!

بن لادن کجاش عزیز بود؟
خدا از سر تقصیراتش بگذره کاش از خودش یه خاطره خوب بجا میذاشت

۱حشره سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://1bug.blogsky.com/

تا وقتی که قاعده بازی را یاد بگیریم
البته ایشون چندان هم شخصیت دوست داشتنی نبودند حتی اگر تمام این تبلیغات در جهت محبوبیتش بود

اصلا محبوب نبود
فقط تو ادمای عقب مانده محبوبیت داشت

اگر قاعده بازی را یاد بگیریم دیگه گول نمی خوریم

دیروز دختر بابا....امروز خانوم خونه سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://lovely6566.blogfa.com

سلام
آفرین به شما و آفرین به همسرتون
عشق واقعی هیچ وقت تبدیل به عادت نمیشه

عادت تو هیچ زمینه ای خوب نیست
پس عادت کنیم که عادت نکنیم

دریا با موجی ازعصبانیت سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

من که دیگه حالم ازهرچی ادعای عاشقی بهم میخورهمردشورهمش الکی میگن دلم براتون تنگ میشه (فکرنکنید پسرها همین دوستهای خودمم)الکی میگن دلم برات تنگ شده آخه تودرسال یه پیام بیشتر نمیدی چرا حرف اظافی میزنی؟؟؟میخوام خفشون کنم من هرروز یادشون می کنم دریغ از یک یاد خشک وخالی ...اه...اه...همش ظاهر بازیببخشیدا شماروهم ناراحت کردم ولی میخواستم سریکی خالی کنم...البته سریکی ازدوستام خالی کردم ولی راضی نشدم....

خدا کنه یه پسر خوب پیدا بشه تا شما از حرفات پشیمون بشی

ظاهر بازی در کار ما نیست
از اینکه با من درد دل کردی سپاسگزارم
هر وقت خواستی سر کسی داد بزنی بیا همین جا

نازنین سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

سلام داداش آرمان
راستش اظهار علاقه وقتی قشنگه که واقعی باشه
من فکر میکنم واسه این خانومتون خوشحال شد و بهتون پاسخ داد که شما از ته دلتون گفتین این جمله رو
نمیدونم وقتی خانمها با همین یه کلمه حرف این همه خوشحال میشن چرا آقایون سختشونه که بگن...!؟
امیدوارم سالهای سال در کنار همسرتون شاد و سلامت باشین و هیچ وقت دوست داشتن براتون عادت نشه

از دروغ بیزارم و در عشق همیشه صادقم
هیچکس محرم تر از خانمم نیست
واسه همین راسترین حرف دلم را به او میزنم
و راستترین حرف من سخن عشق است
ممنونم که دلگرمی میدهی
خوشبخت و سفید بخت باشید

pink چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

اره خب اما بعد یه مدت خواه نخواه عادت میشه

عادت کنیم که عادت نکنیم
شعار خوبیه

کوروش چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

درود بر آرمان عزیزم

که همیشه زیبا می گوید و پر مغز و نهایت کلام

به پیله ی تنهائی این تن نگاه کن . که درونی اش سالهاست به پروانه شدن می اندیشد.




من فکر می کردم با رسیدن مسیج زمین و آسمان...
خوشا به سعادت هردو ی این مرغهای عشق
آنکه دوست داشتن را بی شرم و دودلی می گوید
و دیگری که بی مکث پاسخی در خور تر




دوست داشتن شرم نمی خواهد
آنچه شرم آور است خیانت است و بی مهری

درود استاد!
لطف کردی و مهر نگاشتی
سپاس بیکران

مرداب چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ق.ظ

ممنون از حضورتون خوشحالم کردید
می دونی من یه اعتقادی دارم میگم هر کی که باعث ترس و وحشت بشه تو دنیا هر کسی که مردم بی گناه اعم از زن و مرد و کودک رو برای رسیدن به اهدافش از بین ببره محکوم به مبارزه همه جانبه همه مردم دنیا بر علیه ش
می دونی بهتر که واقعیت رو باور کنیم نمی خوام از غرب دفاع کنم ویا از شرق ولی چرا یکی باید به اسم اسلام ومسلمون هر کاری دلش می خواد بکنه منم مسلمانم اعتقاد دارم و واجباتم رو هم به جا می اورم ولی به خودم اجازه نمیدم حتی به مورچه ای آزار برسونم
همونطور که حضرت علی برای خلافت هیچ کاری نکرد و خانه نشین شد برای اینکه نمی خواست به اسم اسلام جنگی بکنه که بعد ها به اسم جنگ قدرت تلقی بشه
خوشا به حال انان که این روزها سر خوش از قصاص مردی هستن که عزیزانشان را به خاک و خون کشید

من ناراحت از کشته شدن بن لادن نیستم
بلکه خوشحال هم هستم
اما افسوس خوردم بر مردی شرقی که بازیچه مردان غربی شد

کرگدن عاشق چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.fonex.blogsky.com

بابااااااااااااااااااااااااااااا
آرمان جون چرا یه سر به ما نمیزنی؟
گناه دارماااااااا

کرگدن و نازک نارنجی ؟

چقدر این دلت نازکه عزیز!
اومدم

ندا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

وای از دست اس ام اس های بی موقع
اما در خصوص دوست داشتن به مطلب امروز من یک سر بزن

مثل ترقه های چهارشنبه سوری می مانند

فرخ چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

آرمان عزیز بن لادن احمقی بیش نبود ... مردی که میتوانست با ثروت خود در مناطق محروم خاور میانه به فعالیتهای انسان دوستانه بپردازد و خیلی کارهای نیک انجام بدهد .... اما شهوت جاه طلبی او را به سوی مبارزه ای پیش برد که عاقبتی جز این نداشت ...
آن شاهزاده های غربی نیز میدانند که با مردم مراوده داشتن و برایشان دست تکان دادن بهتر است تا اینکه بر بلندای غرور و کاخ خود بایستی و برایشان فخر بفروشی ... هنوز در شرق بازار عقده و خود بزرگ بینی داغ است .... افسوس

درسته استاد!
هنوز فهم شرقی انقدر رشد نکرده که بجای موش و خس و خاشاک خواندن دیگران حداقل لبخندی مصنوعی بر لب نشانده و بجای عربده کشیدن آواز خوش الحان بلند کند.
افسوس بر این کوتاهی افهام

نگین چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

چه همسر مهربانی...

منم شوهر خوبی هستم
از منم تعریف کن آبجی!

سحر چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.diyareyar.blogsky.com

زنده باد عشق...
امیدوارم همیشه سرشار از عشق باشی...

زنده باد عاشقان
زنده باد عشق پرستان

لبریز از مهر باشید
مرسی

ستوده چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام آرمان عزیز.
وای چه همسر مهربانی خدا برا شما حفظش کنه وبه پای هم پیر بشین قدر این همسر را بدون واذیتش نکن
بلاخره بن لادن هم به تارخ پیوست مانند صدام نوبت بقیه هم میرسه

ممنون ممنون ممنون
پس تعریف از خودم چی


آسیاب به نوبت
واسه اونا هم جا رزو شده

درحسرت چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام اقای عاشق
من میگم ادم هیچی توزندگیش نداشته باشه ولی عشق باشهچون همین عشقه که همه ی چیزهای خوبوکم کم واردزندگی میکنه
به نظرشمادرسته

عشق مثل چسب می مونه
باهاش می تونی هر شکستی رو چسب کاری کرد

چه دل باشه ، چه رابطه ، چه زندگی و هر چیز دییگری

فقط باید با دقت ازش استفاده کرد
گاهی دست و پا را بهم چسب میکنه و اسباب دردسره

خدا همین نزدیکی هاست چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

خستگی هم یه جورایی نمک زندگیه

میگن دعوا هم نمک زندگیه
نمکها زیادند
آنچه خوب نیست
بی مزگی و بی نمکی و بی حالیه

وحید زایری چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://goldoost1772.persianblog.ir/

سلام
نخسته !
اتفاقا من هم الآن در پایان اضافه کاری امروزم ! خوشبختانه کارمون نتیجه داشت و خستگی به تنمون نموند !
مطلبت خیلی ملنگ و ناز بود ! خوشمان آمد . همیشه از این حرفها به خانمت بزن (اگه صمیمیتر بودیم میگفتم همیشه از این دروغها بهش بگو ... حیف که تازه رفیق شدیم !)

دروغ که نبود

میخای جنگ راه بندازی نه؟

نه جونم من گرگ باران دیده ام. گول نمی خورم

سحر چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.diyareyar.blogsky.com

سلام
دعاتون مستجاب شد...
چترتون رو ببندید بیاید زیر بارون
خدا همه ی عشقش رو داره می باره...
خدایاااااااااااااااااااا عاشقتم..............

چه زود مستجاب شد
بیام ببینم

کوروش چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/



من اینجا نظر نداده بودم؟






نمیدونم مهربان!
شما صاحب خانه اید اینجا
نظر لازم ندارید

شما عزیزید

مهرداد پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

کار کردنم بده مگه؟؟؟ دانشگاه ما فکر میکنیم بده!!!!!!!
.
همسر مهربونی داری... ایشاا... تا اخرش با هم باشید و البته شما اینقدر خستگی کارا رو برای ایشون نیاری

مهربانی اش حرف نداره
خستگی مثل کنه است
خودش می چسبه بهم وقت خونه رفتن

کوروش پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

ممنون لطف همیشگی ات عزیز

گویا سیستم مثل خودم شده بوده که جای تعجب نیست

تقریبا به حالت غبطه خورده بودم که عاشقانه به هنگامی که مسیجی میتواند هنگامه ای بپا کند
تو بیاد عاشقانه ات می افتی و مهربانانه حرف دل میزنی

حتی اگر خسته باشی و سوهان روحی چون مسیج می شود

وقتی دل همه عشق باشد اخم هم زیباست بر صورت معشوق
استاد مهر! این درسها را در مکتب شما تمرین کرده ام

مهسا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

این خیلی خوبه که شما میتونین اینجوری به همسرتون ابراز احساسات منین...خدا واسه همدیگه نگهتون داره

همین زبان را خدا داده
جور دیگه بلد نیستم

آسمون شب پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ http://jesarate-eshgh.blogsky.com

آرمان جون خوبی؟
خوشحالم که می بینم کنار عشقت شادی
و آرزوی من خوشبختی شما تا آخر دنیاست
دوست داشتنی که از روی عادت باشه خیلی سریع جاشو به نفرت از روی عادت می ده

ارزوی منم واسه ابجی ام خوشبختی در کنار کسی است که دوستش دارد
انشاله که همینطور شود
برای قلب مهربانت بهترینها را ارزو دارم

یه پریشان گو جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ http://numb.blogsky.com/

ای جان
زنده باد عشق و دوست داشتنتون
همیشه عاشق باشین. آمین ...

زنده باد تنی که با عشق نفس میکشد
شما هم همینطور

وحید زایری یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://goldoost1772.persianblog.ir/

شوخی کردم ! جدی که نگرفتی !!!

نچ
شما آقایی عزیز برادر

pashmakoo دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

آخی ننه ایشالا داغ همو نبینید
دیدی روز اول بهت گفتم ننه این دختر به درد تو میخوره؟
خوشبخت بشی ایشالا

بی بی جون بابت دعای خیرت ممنونم

شنگین کلک جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://shang.blogsky.com

من همینطور موندم تو ارتباط قسمت اول با دوم
یعنی سعی کنیم به دوست داشتن بن لادن عادت نکنیم ؟
یا شاید هم منظورت این بوده که زنده باد شاهزاده های شرقی
کم کم به این نتیجه میرسم که تنها ارتباط این دوقسمت میتونه یک
ذهن فوق علاقمند به ایجاد ارتباط مثل ذهن من باشه

شما لطف دارید
آپهای من آش شله قلمکاره
همه چی بهم ربط داره ولی هیچ ربطی بهم نداره
هر جور برداشت کردین همون درسته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.