آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

بعد از مرگ

از این داستان خیلی خوشم اومد.


سه دوست در یک اتومبیل به مسافرت رفته بودند و متاسفانه یک تصادف مرگبار باعث شد که هر سه در جا کشته شوند یک لحظه بعد روح هر سه دم دروازه بهشت بود و فرشته نگهبان بهشت داشت آماده می شد که آنها را به بهشت راه دهد...

فرشته نگهبان: یک سوال!!!
الان که هر سه تا دارین وارد بهشت می شین اونجا روی زمین بدن هاتون روی برانکارد در حال تشییع شدن بسوی قبرستان است و خانواده ها و دوستان در حال عزاداری در غم از دست دادن شما هستند دوست دارین وقتی دارن در کنار جنازه راه می رن در مورد شما چی بگن؟
اولی گفت : دوست دارم پشت سرم بگن که من جزء بهترین پزشکان زمان خود بودم و مرد بسیار خوب و عزیزی برای خانواده ام.
دومی گفت : دوست دارم پشت سرم بگن که من جز بهترین معلم های زمان خود بودم و توانسته ام اثر بسیار بزرگی روی آدمهای نسل بعد از خودم بگذارم.

سومی گفت دوست دارم بگن: نگاه کن داره تکون می خوره مثل اینکه زنده است!


 

ح.ا: بگم هر کی میخاد از خدمات جی پی ار اس در گوشی همراهش استفاده کنه از فکر همراه اول بیاد بیرون. از بهمن ماه به این ور چنان گند زده شرکت ارتباط سیار که حال آدم بهم میخوره از این سرعت لاک پشتی اش.

با توجه به اینکه شرکت مخابرات روی مرورگر اپرا مینی دوستداشتنی و گوگل کروم عزیز محدودیت ایجاد کرده ، بهترین چیز استفاده از اینترنت شرکت ایرانسل است.

اگرچه شدت فیلترینگ بروی اپرا مینی آنقدره که با جی پی ار اس ایرانسل هم براحتی باز نمیشه ولی گوگل کروم براحتی و با سرعت صفحات وب را باز میکند.

 

وقتی برای تصاحب 50درصد سهام مخابرات بعضی ها با قلدری شرکت رقیب را از میدان بیرون میکردند بی دلیل نبود . درست میگم سینا خان

نظرات 71 + ارسال نظر
الاف سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

امروز من خیلی خوشحال بودم از مرگ حرف زدی
من از اون دنیا خیلی میترسم
چون میدونم من حتی در بهشت رو هم نمیبینم چه برسه به...

نگران نباش
با خودم می برمت بهشت
آخه من پارتی دارم اونجا

عادله سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

من لاکپشت دارم خیلی هم سریع راه میره وقتی متوجه ام میشه بدو میکنه لاکپشت هم لاکپشتهای قدیم

پس وضع اینترنت ممکلت از لاک پشت ها هم بدتره

درنا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.dornah.blogfa.com


مرسی باهال بود منم مث سومیم
اصلا اینترنت چیه ؟فیلترینگ چیه ؟موبایل چیه؟
ایران؟؟؟؟ ، پیشرفت ؟؟؟

پس زنده باشید و زندگی کنید همواره

یه چیزی بدتر از بورکینافاسو

الاف سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

دایی هم دایی های قدیم

البته جدیداش هم بد نیستند یکیش خود من

ghasedak سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com


بعله داستان جالبی است !!!
زیباست !!!
خوشمان آمد !!!

ما هم از این بعله گفتن شما خوشمان امد

نگین سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

آره اتفاقا منم این مدته تو مسافرت همش از جی پی آر اس استفاده میکردم.سرعتش به ای دی اس ال نمیرسید ولی بالاتر از دایال آپ بود.

انصافا چیز خوبیه
من که از اینترنت همراه واقعا لذت می برم

نگین سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

منظورم جی پی آر اسه ایرانسل بود

نگفته متوجه شدم
چون هر دوش رو من دارم استفاده میکنم
ایرانسل یه سر و قامت از همراه اول بالاتره

. سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

آبجی شبنم چرا مخفیانه
تشریف میارید قبلش خبر کنید تا فرش قرمز پهن کینم
یعنی به داداش آرمان نمی بینید

فریناز سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

ولی من دلم می خود عکس سومی رو بگن

چرا دم از ناامیدی میزنید
امید به زندگی را هیچوقت از دست ندهید

من که عکس عکس سومی را می پسندم

شبنم سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

ای بابا مثلا میخواستم شناسایی نشم !!!

شما سرتان بلند است
طلا که پاک است چه منتش به خاک است

ممنون

شبنم سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

تعارف بلد نیستم
هر چی میگم حرف دلمه

الاف سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

این یکی رو باور کن نفهمیدم یعنی چی
میشه توضیح بدی خواهر زاده!

گل مریم سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

به به! چشم زدیم دست جمعی اپرانی نینی مینی رو! فکر می کنم الان دو هفته یا بیشتره که اینطور شده!
یه برنامه دوستم بهم معرفی کرد گفت خیلی توپه! باهاش راحته مثل مینی! ولی اسمش یادم نمیاد!
(می دونید که از اینم تا مهار نشده باید استفاده کرد)

یو سی و بالت هم هست
اما گوگل کروم یه چیز دیگه است
ترا خدا چشمش نزن
بزار حالش رو ببریم

الاف سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

دایی جان شما که خیلی با هوش بودین

چقدر خوبه کسی اینجا بهم بگه دایی
ذوق کیف شدم
باهوشم خودتی

الاف سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

اره دیگه حلال زاده به دایش میره
البته دایی بزرگش

پس به ما نرفتی
چون قبلا گفتم ما کوچیک شما هستیم

گل مریم سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

نه! اینا رو که همه پیشنهاد می کنن! گفتم جدیده! اسمشو می پرسم بهتون میگم ولی من تا شنبه یونی نمیرم! یه مشکل

فعلا با گوگل کروم من راحتم
اتفاقا اپرا لینک را هم پشتیبانی میکنه
ولی منتظر خبر شما هستم
خدا کنه منظورش فایر فاکس مینی هم نباشه
بی خبرمان نذاری

ستوده سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام آرمان عزیز
من دوست دارم بگن ببین شوهرش داره میره دنبالش اون دنیا تا اونجا تنها نباشه
نه من وشوهرم خیلی همدیگر را دوست داریم نمیخوایم تو اون دنیا هم از هم جدا شیم بنابراین با هم میریم اونجا
خوبه نه ؟؟؟؟؟

عالیه
پس دست هم رو ول نکنید
مبادا همدیگه رو گم کنید

بیچاره شوهرا

الاف سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

منهم قبلا گفتم شما اقاین نه اصلا سرورین ما کوچک شماییم

نه دیگه اول ما کوچیک شماییم

چوب کاری نفرمایید

آسمون شب سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://jesarate-eshgh.blogsky.com

سلام داداشی
خوبی؟
مثل همیشه زیبا و پر معنا بود
ممنون از اینکه تنهام نذاشتی و با حرفات آرومم می کنی
برام دعا کن یادت نره ها
همیشه شاد باشی

سلام مرسی

اتفاقا شما ردیف اول دعاها هستید

من فقط بلدم حرف بزنم. کاش بتونم کاری بکنم

خرم و سرزنده باشید

پیمان سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام داداش آرمان ...

اولش که شما هم لینک شدین.
دومش داستان خیلی جالبیه. منم بودم حرف نفر سوم رو میزدم.
سومش همینه دیگه. کاریشم نمیشه کرد.

چرا یه کاریش میشه کرد
اینکه همراه اولامون رو بذاریم کنار همه ایرانسل بخریم

حال گیری خوبی میشه

pink چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

ای ادم زرنگ میخواست دوباره زنده شه

زنده بودن و زندگی کردن شیرینه
واسه همینه که ادمی سالها دنبال آب زندگانی یا همان آب حیات بوده است

کوروش چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com

سلام نازنین
اول گفتم ارتباط مرگ با ارتباط چیه؟

باز گفتم ارمان رندتر از اونی که بی دلیل کنه و باید
ولی با ارتباط نفر سوم برام جالب شد

ارمان جان شرگت سوم رو نکنه زدی
تو دنیای ارتباطی؟

کوروش عزیز چطورند؟

مهربان! من همین جا هستم
از اونجا بدم نمی یاد ولی اینجا را با دوستانی مثل شما حیف است از دست بدم

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ق.ظ

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
اعتمادی گفت تا خانم معلم رفته مدرسه بریم پروانشو بدزدیم منم دزدیم اوردم برا شما خیلی خوشکله نه؟

چه جراتی داری شما
مسئولیت و عواقب اون به گردن خودت

خدا بهت رحم کنه.
کاش بانک مرکزی رو زده بودی ولی اینکار رو نکرده بودی

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ق.ظ

________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::::**
______________*__*_______**::::::::::**
_______________*__*_____**:::::::::::**
________________*__*___*:::::::::::::**
_________________*_*__*::::::::::::::**
_____**********____##*::::::::::::**
___**:::::::::::::::::::* ^^*::::****::::**
__**::::::::::::::::::::*^^^**:::::::::::::**
___**::::::::::::::::::::::*^^ ^*:::::::::::::**
_____**:::::::::::**::::::**^^*:::::::::::**
__________****:::::::::::::*^*********
____________**:::::::::::**
___________**::::::::**
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O


بیا اینم یکی دیگه

مرسی

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

دایی جون
سایت گراواتار احتیاج به فیلتر شکن داره

بعضی جاها فیلتر شده مثل اینجا
ولی خونه میرم اونجا فیلتر نیست

میگم یه دایی مفتی گیر اوردی خوب دایی دایی میکنی

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

اگه مفت بدستش اوردم ولی خیلی با ارزشه قدرشو خیلی میدونمدایی

پس محکم بگیرش
آمار دزدی و سرقت بالا رفته

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______############ I Love You #########* **==
_______#############################*
________###########################*
__________########################*
___________*####################*
____________*#################*
_____________*##############*
_______________############*
________________#########*
________________*#######*
_________________#####*
__________________###*
__________________##*
__________________#*

من دایی ...نه ببخشید فیلتر شکن میخوام

اولترا سورف u97 را دانلود کن
کم حجم است

3ajid چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://3ajid.blogfa.com

منظورت از
http://3ajid.blogfa.com
چی بود؟

مگه برام قالب درست نکرده بودی
میخامش
بده بیاد داداش مجید

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ


متشکرم به اندازه تمام قطرات بارونی که از دوشنبه تا امروز دیار ما رو با تمام وجود شستشو میده
اسمون خیلی دلگیره اما این دلگیریش به دل ما ادما میشینه

اسمان شهرتان بارانی
آسمان دلتان صافِ صاف

قدر اسمان دلتان را بدانید

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

داییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بابا عجب کاری کردیم قبول کردیم دایی ات باشیم
آخه دایی بودن بی مزد و مواجب به چه درد میخوره

بگو دایی گوش میکنم

چشم عسلی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://siiib.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااام
خوبی
منم
داستان قشنگی بود
کتاب عاشقانه که قشنگه
نیست؟

قشنگه ولی نون و آب توش نیست

ما دنبال یه لقمه نون واسه سیر کردن شکم زن و بچه مون هستیم
وقت عشقولانه خوندن نداریم

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

اگه ندیدمت حلالم کن الان خانم معلم از مدرسه برمیگرده منو اعتمادیو میندازه زندان اگه تونستم تو زندان برات کامنت میذارم

چقدر بهت گفتم نکن دیدی عاقبتش رو

میخای شفاعتت رو بکنم پیشش

فریناز چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

از رویا خبر نداری؟
چرا نمیاد؟

بی خبرم
مثل شما
فکر کنم هنوز در حال خونه تکونی است

ستوده چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام ارمان
اومدم اینجا دنبال دزد الاف کی جرات کرده نظرات من رو بدزده
من گفتم اگر می خوای برای خودت بردار نگفتم که برای ارمان بیار خودمم می تونستم این کار رو بکنم.
هر چی دزدیدی بر گردون سر جای خودش
دیگه کسی حق نداره از وب من دزدی کنه

خدا به دادت برسه جناب الاف

خانم معلم ! من کاملا بی تقصیرم

ستوده چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

در صورتی بخشیده میشه که بیاد دو برابر این دزدی رو پس بده

بازم خوبه یه راه نجات براش گذاشتی

من باشم از این روزنه بخشش کمال استفاده را می بردم تا جبران کنم
هی! مگه خوابت گرفته، با تو بود خانم معلم
خودت رو به اون راه نزن

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

ممنون میشم اگه این کارو بکنید

کدوم کار را؟

به نظرم بجای اینکه اینجا بپلکی بری یه سر به خانم معلم بزنی بهتره

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

هنوز که وایسادی
برو دیگه

شبنم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com



شبنم درحال فکر کردن به ...

فکر کردن به ...

قرار شد دیگه بهش فکر نکنی
مگه خودت نگفتی

قندیل چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

سلام علیکــــــــــــــــــــــــــــــم .....
احوال شما ؟ تعلیلات به کام بود ؟ خانوم بچه ها خوب هستند ان شاالله ؟
سال نوتون مبارک ... صد سال به این سال ها ....

رسیدن بخیر آبجی نسرین
مشتاق دیدار

گفتم نکنه رفتین همه سال 90 را مسافرت

سال نوی شما هم مبارک
شادیتان هزار هزار

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

دایی قرار شد شفاعت کنی نه تنهام بذاری

من با شما تا اعماق جنگل آموزون میام
اما وقتی خانم معلم عصبانیه شرمندم تا در کوچه شون هم نمی یام

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

خوبه من بخاطر شما رفتم دزدی

دفعه بعد خواستی بری دزدی بگو ببرمت یه جای بهتر
اونجا چیزای بهتری دشت میکنی

راستی بلدی از دیوار بالا بری یا نه؟

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

دیدین که امروز رفتم

بله خوب کاری کردی

گفتم خیلی آقایی
راستی خیلی آقایی یا خانمی؟!

شبنم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

نه به این خواهر زاده ی جدیدتون دارم فکر میکنم
اگه من خواهرتون باشم شما هم داییه اون پس من میشم خاله دیگه !!!!

قابل توجه الاف جان!

ببین خاله هم پیدا کردی
والله خوش بحالت

شبنم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

به به میبینم که .......................

چی کی کجا ؟
چرا من نمی بینم؟

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

قالب نو مبارک از کجا دزدیدینش

یه داداش بنام مجید بهم کادو عیدی داد
دزدی نیست جانم

شبنم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

منم همین الآن داشتم فکر میکردم آقاست یا خانم

خودش که هیچی نمیگه

شبنم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

داداش قالبت خیلی طول میکشه تا باز بشه !!!

عوضش کردم
فقط خواستم امتحانش کنم

شبنم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

به به میبینم که قالب جدید گذاشتید

امتحانیه
عیدی مجید جانه

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلا م خاله جون میام خونت منتظر بمون

خاله شبنم تحویل بگیر

الاف چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

مگه فرقی هم میکنه خواهر زاده در هر صورت شیرینه

این رو خاله شبنم باید بگه دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.