آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

چشمان تو


میدانم قصه مکرر است، قصه گیلاسهای نگاهت

                           روی آن شاخه های نمناکت

                          زیر آن برگـــــــهای سبزگونت

 وه که چه وسواسی به باغبان می دهد این نسیم که در شاخه های نازکت می پیچد.

یادت هست!

آن روز که در کنار چشمه های دنا

سرخوش از بوی کوهستان به آسمان شیشه ای نگاه میکردی،

                                  اما من انگشت تحیر می گزیدم؟؟؟؟؟؟

  چه شباهتی بود آنجا!!؟

                                  چشمه میشی دنا و چشمه چمشان تو!

گمانم دنا نیز انگشت تحیر می گزید

زیرا نه من شکوه  دنا را درک کردم

                                   و نه دنا حضور حقیر مرا ملتفت شد

چرا که هر دو محو تماشای چمشهای میشی رنگ تو بودیم


ح.ا.1: قبلا گفتم من تو بهمن سه تا تولد داشتم. امروز یکی از اون هاست. امروز سالگرد پیوند من با زیباترین فرشته روی زمین است. تولد من به دنیایی که هنوز از شهد شیرین اش سرخوشم. این پست را هم تقدیم میکنم به چشمان زیبایش که مانندش ندیده ام.

ح.ا.2: دیدن چشمه میشی دنا را در ارتفاعات زیبای شهر سی سخت از دست ندین.

نظرات 27 + ارسال نظر
بانوی عشق دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

همسر مهربانم چشمه چشمانم را فرشی میکنم تا وجود نازنینت را بر روی آن ها بگذاری .
چشمان من ارزانی نگاه مهربانت .
جان دلم سال هاست که خدا را به خاطر این نعمت بزرگی که به من ارزانی داشته سپاس میگویم ومیدانم که همیشه سپاسگزار او هستم .
من نیز سالروز این پیوند عاشقانه وهمیشگی را به تو همسر دلبندم تبریک میگویم واز خدا طول عمر وسلامتیت را میخواهم .
دوستت دارم همیشه در قلب منی


صاحبش پیدا شد
ممنونم عشقم جانم گلم ...

با این تعریفت آچمزم کردی.
الهی من فدای تو بشم.

بانوی شرق دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.royavash.blogsky.com

بانوی عشق٬داداش آرمان
بهتون تبریک میگم
ایشالا همیشه عشقتون پابرجا باشه

مرسی آبجی
انشاله شما هم همیشه شادکام و پابرجا باشین

سینا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

تبریک میگم
شب آمد روزگار دل تمام است
به دستت اختیار دل تمام است
من از چشم تو خواندم روز آغاز
که با این عشق کار دل تمام است

تشکر سینا جان!
شعرت خیلی زیبا بود
همیشه یه چیزی در کشکولت داری

ساناز دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام دادش ارمان انشالله همیشه عشقتون پابرجا و در پناه حق موفق باشید

ممنون ابجی ساناز
اون کیکی رو که قبلا قولش رو دادی نمی خای کادو بهم بدی؟؟

ghasedak دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://سکوت گوش خراش

بعله ... !!!

اینم کادوی من از ابجی نسیم برای سالگرد ازدواجم
دستت درد نکنه نسیم جان!

فرخ دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

چقدر رمانتیک ... چشم معشوق و چشمه میشی و دنا و تو که عاشقترینی!! خدا کنه مادرزنت هم خیلی تو رو دوست داشته باشه !

فرخ خان! این جریان مادر زن را از کجا میدانی؟
مرد بزرگ تو چقدر باهوشی

تـ ـبــ ـریـــــ ـکــــ دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

فقط از صمیم قلبم خوشحالم و برای هر دوتون بهترین ها رو از خدا آرزو میکنم...همیشه در کنار هم باشین با عشقی جاویدان

پاداش پاسبان جز این نمی توانست باشد.وصال دو قلب پاک و مهربان...

واقعا خوشحالم...
تبریک یک دنیا

اینم از پاسبان مهربان!
ممنون
برای خوشبختیه شما دعا میکنم
لطف کردددددددددددددددددددددددددددددددی

ثریا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

ثریا میتونه اینجا نظر بده بخاطرعشق ارمان البته

بانوی مهربان بهت تبریک میگم و امیدوارم عشقتون پابرجا و برقرار باشه انشالله


بزرگی میگه:


شما خیلی مردهای باهوش را می شناسید که

با زنهای کودن ازدواج کرده اند ، ولی هرگز زن باهوشی را پیدا نمی کنید که

با مرد کودنی ازدواج کرده باشد

ممنون ثریا جان
خیلی فلسفی بود
حالا حالا ها باید فکر کنم چی گفتی
برای شما هم دعا میکنم خوشبختی از در و دیوار بباره

ZiZoOo دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

خوشابحال دنا برای داشتن آرمان
خوشابحال آرمان برای داشتن دنا
تبریک میگم
اونم سفارشی و از صمیم قلبم و به خاطر گل روی آقا آرمان.



راستی

..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................

خوش بحال آرمان با داشتن دوستان خوبی مثل شما
اومــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

3ajid دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://3ajid.blogfa.com

تبریک صمیمانه مرا هم پذیرا باش
بهترین روز زندگیت مبارک.
سمانه هم سلام داره خدمتتون. حالش خیلی بهتره. خیلی خیلی خیلی
واسه همین هم سرم شلوغه دیگه!!!!!
دوستدار همیشگی بهترین داداش دنیا
مجید

اینم یه خبر خوبه دیگه
چقدر امروز روز خوبیه
تبریک میگم مجید جان!
سلام گرم منو به آبجی سمانه برسان
همیشه دعاش میکنم

کوروش دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

اول از همه از مشاعره ی زیبای نظر اول به شوک دوم دچار شدم

شعری به این زیبائی در قالبی نثر وار به طراوت کوهستان و بلندای نور شکن دنا چشمی را اینگونه تصویر کردن
دست مریزاد
و خوشا به چشمی که به تو می نگرد . به نگاهی چشم میدوزد که هرم آن شاید از سه سال پیش بیشتر شده باشد
پیوندتان مبارک



چشمت

که واژه گان تمنا

نهفته داشت

باحرص و آز

بر خوان دل نشست.

تنها این میزبان

رفته به یغما

گفت:

بادات نوش

چه هدیه زیبایی
کوروش کبیر ! چه میکنه با قلم افسونگرش

ولی ما ناخن انگشت کوچیکه شما هم نیستیم کوروش جان!
قلم نتراشیده ما کجا و زبان شیوای قلم شما کجا!!!

آسمون شب دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://jesarate-eshgh.blogsky.com

سلام داداشی
کجا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتون تبریک می گم ایشاالله سال های سال با عشقی سرشار سلامت در کنار هم باشین و هر روزتون عاشقتر از دیروز باشه
خیلی خوشحالم که داداشم در کنار عشقش زندگی خوبی داره
وبلاگم پذیرای هر دوتونه سرافرازم می کنین

هستم آبجی مینا!
خیلی ممنون
منم برای شما آرزوی خوشبختی دارم.
حتما میام

شبنم سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

احساساته عشقولانم تحریک شد

آبجی شبنم همینجوری دل نازکی داره
ولی دل پاکی است. این رو جدی گفتم ابجی!
خدا برات نگهش داره

شبنم سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

تبریک میگم
ایشاالله هر روز عاشق تر از دیروز باشین

ممنون
فکر کنم همینطوره که میگی
چون روز به روز واله تر میشم
می ترسم عشقم از دستم فرار کنه با این دل شیدایم

nima سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://popcrazy.blogsk.com

آقا آرامان خیلی کرتیم.
با این متن زیبایی که نوشتی دل ما یهویی ریخت!
ماشالله.
انشالله تا آخر عمرتون کنار هم زندگی کنین و همیشه شاد و خوشحال باشین!
عشقتون جاودانه بود.
با اجازه.

نیما خان! مخابراتی
دلت شاد لبت خندان
ممنون
سرت خلوت شد گل پسر یا نه؟

ستوده سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام آقا آرمان
من این پیوند زیبا وجاودانه را به شما وهمسرتون تبریک میگم
امیدوارم که همیشه شاد وخرم باشید .

تشکرات فراوان
لطف شما مزید

بانوی شرق سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

بفرما داداشی
اینم به خاطر دل شما
قالبو عوض کردم

چرا عوض کردی آبجی!
من که گفتم اشتباه از منه که متوجه مناسبت امروز نبودم

بانوی شرق سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

یه داداش آرمان که بیشتر نداریم

شرمنده نکنید بانو
آرمانها فراوانند
من سعی میکنم دلم با زبان یکی باشه
اگر چیزی میگم همونه که دلم میخاد بگم
نمی تونم ساده تر از ساده بگویم

vo0ro0jak66 سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

تبریککککککککککککککککککککککککککککککککک.انشالا به پای هم پیر بشین.بهترین آرزوهارو واستون دارم

این تبریک خیلی بهم چسبید
وروجک بانو ! انشاله که بیام عروسی خودت. هم تبریک بگم هم کادو بیارم!
دست گلت درد نکنه بانو!

vo0ro0jak66 سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

چه باحال دل به دل راه داره همینه دیگه نه؟؟؟؟میسیییییییییی

دقیقا
امان از دست این دلها

قندیل چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ http://ghandil.blogsky.com

آقا اینجا چه خبر بوده !

چرا منو دعوت نکردین ؟!!!
همین طوری بی سر و صدا....مگه میشه؟!!!
حیف که شبه اربعینه ....
به هر حال!
این دفعه رو می بخشم!
تـــــــــبریک!
....
چه با احساسه این پـــــــــسر!
تبریک میگم به خانوم گلش !!!!
....
ولی خدایی خیلی قشنگ بود !
اوف
این قسمتش محشر بود!
وه که چه وسواسی به باغبان می دهد این نسیم که در شاخه های نازکت می پیچد.
شدیدا از دل بر آمده بود!

دست درد نکنه آبجی نسرین!
چکنم کار دله این احساساتم
ممنون که تبریک گفتین
قلم زیبایی ندارم ولی از دل می نویسم
مرسی که با چشم قشنگ بین تان به اون نگاه کردین

ghasedak چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com

مبارکه داداش

آبجی کوچیکه! ممنونم
شما چه دختر خوبی هستین
مرســی! الهی خوشبخت بشی!

نگین چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ق.ظ

سوگل و پری چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.boqche.blogfa.com

_________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@

چه گل قشنگی!
منم تقدیم میکنم به گل زندگی ام

3ajid پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://3ajid.blogfa.com

با سلام.
وقتی اسمش رو اون بالا تو نظرات دیدم یه طوری شدم. خیلی دوستش داشتم و دوس داشتم تو وب کنارمون باشه...
ولی با رفتنش ثابت کرد که همه چیزهایی که تو وبش نوشته بود کشک بود. یادته یه بار تو نظراتش نوشته بودم مارو می فرستس دنبال نخود سیا؟
باور نکردین!
مارو واسه آمار بازدیدش می خواست نه چیز دیگه...
امیدوارم که ...
ساز و آهنگم برای نوشتن وبم بود. نظراتش همیشه پر از انرژی و حرفاش ...
نا رفیقی کرد و رفت.

مجید جان! فقط به سمانه فکر کن
ما همه دوستان تو هستیم. یک روز هستیم یک روز نیستیم
آنچه ماندگاره یک خاطره خوبه
به خاطره های خوبی فکر کن که از اون داری
به خوبی هاش
رفتن ها همه از ناچاری است
شاید ما هم جای اون بودیم بهتر از این انجام نمی دادیم
دلت با خدا باشه

ثریا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

چقدر بی رحمانه
ولی جووووووووووووووووووووون خودم من همیشه در کنار دوستای خوبم میمونم

اینم جوابیه ای برای مجید خان

دریا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام.....واییییییییییییییییییییییی چقدررررررر رمانتیک چقدرم بانوی شما تحویلتون گرفت امیدوارم همیشه عاشق همدیگه بمونید...دوست دارم به بانوتون بگید یه نفرگفت سعی کن عشقت تبدیل به خاکستر نشه اماظاهرا برای شما عمرا...ایشاا...خوشبخت باشیییییییییییییییید تا همیشه...
بدرود...

خیالت تخت
عشق اصیل و پابرجایست
ریشه داره تا اعماق دلمان

خاکستر مال زغاله
این عشق آتشفشانیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.