آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

دل و دینم

تک بیت شکرگویه ی جانان:

 

دل ودینـــــــــم برفت تــاراج عشقت ای عزیزم


به هر سویی نگه کردم بجز آن قد رعنایت ندیدم

 

 


جوابیه آرمان:

 

دل و دینم توئی ای نور عینم


نگاهم کن که چشمانت ببینم

 


قدم در دیده ام بگذار تا من


گل از باغ تماشایت بچینم


پاسخ زیباتر از همیشه ی جانان!


به شــــــــــهری بود جوانی پاک ورعنا
دلـــــش مســــتُ وجــــودش پر تمــنا

نـــــگاهش درپی معـــشوق روان بـود
به لب هایش همیـــــــشه نام او بــود

دمـــــــــادم میسرود از چشم یـــارش
که پنداری به غیر آن نباشدهیچ کارش



چه میکنه این بانو!

نظرات 16 + ارسال نظر
بانوی عشق پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

به شــــــــــهری بود جوانی پاک ورعنا
دلـــــش مســــتُ وجــــودش پر تمــنا

نـــــگاهش درپی معـــشوق روان بـود
به لب هایش همیـــــــشه نام او بــود

دمـــــــــادم میسرود از چشم یـــارش
که پنداری به غیر آن نباشدهیچ کارش

اینم جواب بانویت عزیزم نوش جانت گلم
خوب بید گلم

رفتیم برای اکران شعر زیبای بانوی خودم!

همگی کنار !

فریناز بپا پات له نشه

فریناز پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

خدای من
آقا آرمان شما کنار لطفا

بانو جان!
شما هم از دست رفتید؟
شاعریتون مبارک بانو جان

خب آقا آرمان
می بینم که کمال همنشین داره اثر می کنه کم کم

راستی اول سلام
دوم خوش باشید

ما که از اول هم کنار بودیم
شما از راه نرسیده پریدین وسط فریناز!

بپا بانو بدجوری سرعت گرفته، حریف مریف هم حالیش نیست

فریناز پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

وای بانو!
با اختلاف یک دقیقه

خب حالا که اینجایین کلا آنلاین تبریک می گیم اساسیا

آقا آرمان شما فعلا کنار وایسا

تو که هنوز وسطی دختر !

مهسا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی قشنگ بود...آفرین

سپاس و تشکر فراوان

بانوی عشق پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

فریناز شیطونی نکن .
من خیلی وقته خراب این خراب آبادم .
مگر نشنیدی میگن انگاری تنش به تنش خورده حالا حکایت منه دیگه

یعنی ما این وسط کشکیم دیگه
مدیر سایت کیلویی چنده؟
نه؟

بانوی عشق پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

به هر شکلی دلم زار وخراب است
به هرسویی روم در پیچ وتاب است

تو گویی روح من سامان ندارد
به غیر از یاد او درمــــان ندارد

اینم برای فریناز بانوی عزیز هر جا روم اینجا خانه دلم هست وجز اینجا راهی بلد نیستم

عجب توفان شعری به راه نداخته این بانوی عشق!

فریناز پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

بانو جان من که شیطون نیستم اصن.خودتون که خبر دارین

ولی واقعا از ته دلم کلی ذوق کردمو خوشحال شدم که شمام شعر میگین.اونم شعرای قشنگ تر از آقا آرمان بی طرف

یعنی الان حس فمنیستیم گل کرده ها

واقعا اینجا به اسمش نمیاد.پر از یه حس قشنگه که امیدوارم همیشه براتون بمونه بانو جان
همچنین شما آقا آرمان

حالا این جدی بود یا شوخی؟

برم یه سوزن به خودم بزنم ببینم خوابم یا بیدار

بانوی عشق پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

مدیر سایت گل سر سبد اینجاست .
ناراحت نباش تو هزاران کیلو می ارزی گلم .
من خودم همش را میخرم تو فقط بفروش

پس قرارداد بسته شد
کار از ما فروش از شما

عشقم!

نازنین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

الان اینجا چه خبراییه

میگم آقا آرمان کمال همنشین دیگه داره زیادی اثر میکنه ها

الان بانو از شما هم داره میزنه جلو

ما که از اولش عقب بودیم
حالا به لطف بانو داریم به چشم می اییم

نازنین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

یعین بانو خداییش قبلا شعر نگفته بودین؟

من اصلا باورم نمیشه یهویی طبعتون اینجوری شکوفا شده

واقعا چه میکنه این بانو

احتمالا یه فصل تو لالیگا بازی کرده
تا حالا رو نکرده بود

نازنین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

ببخشیدا من خیلی کنجکاوم
میشه یه سوال بپرسم
چرا اینجا نوشته آرمان ولی توی خبرنامه اسم دیگه تونو مینویسه
یعنی چطوری ممکنه!!!!

خب کدش را دستکاری کردم

فریناز پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

کدوم؟!

اینکه اینجا پر از یک حس قشنگه

سینا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

آقا شما روی حافظ و شاخ نبات رو هم سفید کردین
یه گفتم گفتمای حسابی راه بندازین دیگه

بذار بانو موتورش خوب گرم بشه
گفتم گفتا ی حسابی راه می اندازیم

شبنم پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


ایول بانوی خوشگله ما

تا بود خوشگل من بود
از کی مال شما شد؟

شبنم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


داداشی حسادت نکن

ندا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

مثل اینکه ما باید کاسه کوزه جمع کنیم بریم شعرا با هم جمعند و ما هم کم آوردیم

نه بابا چه شعری چه شاعری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.