آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

یادگاری

قلم را داده بختم دست یاری


که از همراهی اش دارم قراری


 

مبادا روزی از دستم گریزد


که از خود میشوم هر شب فراری


 

دلم در چشم او آرام گیرد


فغان آرد اگر گیرد کناری


 

سر خط می نویسم تا ته خط


برای دفترش این یادگاری


 

" ترا اندازه جـــان دوست دارم"


" بخواه از من، اگر باور نداری! "

 



خب؟!!!


پاسخ از سوی جانان:


عجــــــــب من روزگـــاری با تـــو دارم .
بـــــــــــمان ای عشق شیرینم کنارم
منـــم جـــــــــــانان جانـــــــــــ آرمانم
که خورشیدی به غیر تو ندارد آسمانم




نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

به بانو بگید دلتنگش هستیم

گمانم شنید

بانوی عشق چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

عجــــــــب من روزگـــاری با تـــو دارم .
بـــــــــــمان ای عشق شیرینم کنارم
منـــم جـــــــــــانان جانـــــــــــ آرمانم
که خورشیدی به غیر تو ندارد آسمانم

عزیز جان این دو بیت به ذهنم اومد نمیدونم قافیه وردیفش درسته یا نه ولی غیر از تو اسمانم خورشیدی ندارد وجز تو کسی در دلم نیست .
دوستت دارم بینهایت عشق من

چه شعری از این بهتر

عزیز جانم حرف نداری

من از بی نهایت ها گذر کردم

ندا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

دو تا کبوتر شاعر وعاشق
واقعا شکر که جایی است برای بیان احساسات
بعضی نه اینو دارند نه زبان بیان[
بهترین ها تقدیم عشقتان

ممنون بانو!

خدا کنه از پرواز خسته نشویم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.