آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

ماه و خورشید من


تو خورشیدم، بیا از شرق چشمانم


تو مهتابم ، به تاب از ماه در جانم


 

خدا می داند از عشقت چه رسوایم


چه بر دل رفته تا امروز از آنــــــم


 

ترا در کعبه ی دل می پرستیدم


به کفرش متهم کردند ایمانم


 

به پایت سر نهادم تا بگیری جان


هزارم جان رسد هر بار قربانم


 

دل از دنیا بریدم ای تو دنیایم


مگر عشق تو آرد سر به سامانم


 

 

بانوی عشق! چشم انتظار جوابیه شما هستم!


میدونم که می تونی!

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


ستوده دلم برات تنگ شده

آخه!!!!!!!!!!!!

مثل من

بانوی عشق چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

دل ودینـــــــــم برفت تــاراج عشقت ای عزیزم
به هر سویی نگه کردم بجز آن قد رعنایت ندیدم

این بیت یادم اومد عزیزم منو ببخش خستگی نمیذاره چیزی به ذهنم بیاد .
این را بدان تو هستی من عشق من دوستت دارم بینهایت

جوابت را توی یه شعر امروز برات پست می کنم گلم!

بذار کمی فکرم آزاد بشه

قربانت گردم

شبنم پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


فکر کردم ستوده وبلاگشو حذف کرده کلی ناراحت بودم

حالا که خوشحال شدی مشتلق ما را بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.