آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

معجون


لبالب پر کن از جام لبت جام


که از شهد لبت شیرین کنم کام


 

لبت را با نگاهت در هم آمیز


به آن معجون مرا کن خالی از نام



:: اینکه می گویند وصف العیش نصف العیش است. راست گفته اند!



بخوانید پاسخ زیبای جانان را برای آرمان(جدا کفم برید با این طبع روانش) :


شبی جامی نهم با عشق ومستی


لبت بر لب نهم  با حال مســــــــتی


بگویم یار من پیشم که هستــــــی


بخور این جام را با شور ومسـتــــی

نظرات 5 + ارسال نظر
بانوی عشق پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

شبی جامی نهم با عشق ومستی
لبت بر لب نهم با حال مســــــــتی
بگویم یار من پیشم که هستــــــی
بخور این جام را با شور ومسـتــــی

اینم فی البداهه من برای تو عشقم .
بهم نخندی زیاد خوب نشد

آفرین بانو!!!!!!

ببین چی گفتی
ای ول به ولت

شوکه ام کردی با طبع زیبایت عزیز!

نازنین پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

بالاخره بانو هم شاعر شدن

تبریک

لابد کمال همنشینی است

بانوی عشق پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

بابا آرمان جان از رو بردیم
حالا چرا دنبال پستت گذاشتیش خجالت میکشم از این نوشته

میدونی که من خیلی خجالتیم اونم در امر عاشقی

باور نمی کنم
اصلا و ابدا

شعر به این قشنگی را حیف است در قسمت نظرات تنها گذاشت

سینا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

بعله !

مهسا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

very nice

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.