آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

اسارت عشق


نپنداری که دلگیرم که در دامت اسیرم


چنین کردم که از عشقت پر و بالی بگیرم

 


نیت کردم که تا هستی برایت زنده باشم


مگر روزی نخواهی تا برایت من بمیرم

 


برای دیدن رویت، گدای کوچه گردم


به هنگام تماشایت، برای خود امیرم

 


رها کردم به عشقت مکنت و بالا نشینی


به راهت نازنین زیبا، غباری سر به زیرم

 


نپنداری که چون آهو گریزم از نهیبت


برای هر شکاری از نگاهت مثل شیرم

 


مرا در عاشقی استاد درسی داده از عشق


به هر کس دل سپردم دل بجایش پس بگیرم

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

سپاس

بانوی عشق سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ


من در برابر اینهمه احساس های زیبایت عشقم سر تعظیم فرو میآورم .
عاشق اون شعر نوشته های زیبایت هستم وبه وجودت افتخار میکنم گل زندگیم

ما بیشتر بانو!

بیشتر از هر چه بیشتر

قربان روی ماهت!

ندا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://neday-zendegi.blogsky.com

همیشه پر احساس و عاشق باشی در کنار بانو

متشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.