آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

باز هوایی شده ام

بازم از عشق تو ای خوب هوایی شده ام

 

خسته از بی تویی هایم، همه جایی شده ام

 

 

در خیالم به تماشای تو مشغول شدم

 

گرم چشمان تو و شعر سرایی شده ام

 

 


 

دلم رفت به یاد آن نازنین و این دو بیتی به خاطرم رسید


فی البداهه است می آید و می رود


دست من که نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

بهترین ها برای دل پاکتان باشد شاد باشید و سال خوبی داشته باشید در کنار بانوی عشق و مهربانیتان

درود بر شما

ایام به کام

یزدان چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

من شعر شما رو اینطوری می پسندم:
بازم از عشق تو ای خوب هوایی شده ام
خسته از با تو نبودن همه جایی شده ام
لب شیرین تو را دیدم چون قند و نبات
داغ و خوشرنگ و دهان سوز چو چایی شده ام

خیلی خوبه
افرین

ادرست کو؟

f... چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

cheqad khube k to hasti cheqad khube toro daram...cheqad khube k az cheshmat mitunam sher bardaram

خوش باشید
کی پس میخای فارسی بنویسی؟

بانوی عشق چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

جان جانانم چرا اینهمه از عشقم سر به کوه وبیابان میزنی لطفا سری به خونه بزن من منتظرتم عزیزم

عزیزم دوست دارم خیلی زیاد مرسی که اینهمه حتی در بد اخلاقی هایم هم هوام را داری

همیشه هوایت را دارم عزیز دلم!
حتی وقتی که بی هوا و سر به هوا می شوم

شیپورچی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://tanzkade.blogfa.com

دوست خوبم سلام.با کاریکاتور پیامک هدفمندی یارانه ها بروزم.موید باشی

هدفمندی یارانه دیگه چیه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.