آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

بوسه از خال و لب یار


ما بوسه گرفتیم ، هم از خال و هم از لب


درجا دل و جان سوخت، هم از عشق و هم از تب

 


کفرست اگر سجده بر او ، باز بر او سجده نماییم


در سینه خدایی است، هم از یار و هم از رب

 

 


باز هم شعر کوروش عزیز و باز احساس نازک تر از موی آرمان

نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی عشق پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ


عشق من چه زیبا احساساتت را نشون میدی .
گل من مرسی از اینهمه لطفتمن غرق در مستی عشقم با این سروده های زیبایت .
من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

گرفتاری کار دل ماست بانو!

رهایی هم ندارد


بانوی عشق پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

طـــوفـــانــی ام مـی کــنـی بـــا چـشمـهـایـی کـه آرام تـــر از آرامـش اســت

وصف حال من بود یا شما بانو! ؟
انگار حرف دل من است هان!

امیر پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://tehranneshin.blogsky.com

درود بر شما و کوروش عزیز
عرصه سیمرغ جای مانیست

جای شما بالاتر ازا ین حرفاست

ندا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

خدا خیر بدهد این کوروش عزیز را کمک کرد دل گشائی کنید

خدا هم به ان کوروش و هم به این کوروش خیر بدهد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.