آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

عطش مرگ

عطش به جان من مریز

مرا به جان چه حاجت است


به تیر و دشنه خون مکن

مرا به زخـــم عادت است


ننالم از بلای دهر

رضایتم به قسمت است


دلم اسیر خاک نیست

رها از این اسارت است


کویر و خار سد نشد

وصال یار زحمت است


تمام غصه ها کم است

اگر برای رخصت است


شراب مرگ می زنم

 که روزگار ِ عشرت است


گذر از این کویر ِ غم

گذر به باغ رحمت است


مرا عطش به آب نیست

عطش به آب ِ جنّت است


تو ای پلید ِ دل سیاه

بیا که مرگ راحت است


بزن به سینه ام خدنگ

زمان ، زمان هجرت است




فلسفه مرگ را در کتاب عاشورا هنوز درک نکرده ام

انچه در بالا گفتم یک درک ناقص از کمال دست نیافتنی قصه ی کربلاست.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.irani1.ibsblog.ir

ستوده یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

بسیار زیبا بود
تو ای پلید ِ دل سیاه

بیا که مرگ راحت است


بزن به سینه ام خدنگ

زمان ، زمان هجرت است
هنوز زمانش نرسیده صبر کن بلاخره رفیق راه پیدا میشه .
هجرت از سرزمین کفر لازم است اما وقتی آهی در بساط نباشد چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چند شعرتون ربطی به او نداشت ولی من این را برداشت کردم

هرچه برداشت کنید درست است
هوش شما قابل ستایش است

درود

3ajid دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ق.ظ http://3ajid.blogfa.com

روی قلبم می نویسم نام عشق


می نهم پا در فریب دام عشق


لحظه ها را می شمارم تک به تک


تا ببینم حاصل ِ فرجام عشق


من فرجام عشق رو دیدم آرمانی!!!
این خدای لعنتی انتقامشو گرفت.
زنده ام ولی کاش نبودم
کاش من می رفتم و .........
خوش حالم برگشتی

سلام مجید جان! خوبی عزیز!

بهت تسلیت میگم

مرگ یک زندگی بهتر است
برای انها که از این زندگی خسته اند

پس شادی او را شادی خود بدان و به لطفی که خدا در حکمتش ارزانی میکند امید وار باش

درود بر تو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.