آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

میم یعنی مادر

روز مادر این فرشته آسمانی و روز زن این رحمت الهی را به همه بانوان

بویژه به مادر نازنینم و همسر دلربایم تبریک میگم



این چند بیت را به همه مادران دنیا تقدیم میکنم. امید که چراغ خانه هایمان لحظه ای از نور حضورشان خاموش مباد. آمین


مثل خورشید روشنـــــایی تـابناکـی     مثـــل بــاران مهـــــربانی پـــــاک ِ پاکی


یــــــاد باد آن روزگــــــــــار کودکـی را      پــای خونی دســت زخمی جامه خاکی


صبح تا شــــب شیطنت هایم فراوان     خسته می گشتی ز دستم، گاه شاکی


شب کنـــــــار بسترم بیــــــدار بودی      داد میــزد چشـــــــم هــایت بیمنــــاکی


مرهمی بـــر زخمهــایم می نهــادی      مــــی کشیـــــــدی آه، آه ِ ســوزنـاکی


ای دل ِ نازک تـــر از گلبـــــرگِ گلهــا       از تــب و دردم تــو گویــــــی در هلاکی


در کنــارت مامنی از عشــــــق دارم      با تـــو از غمــــــــها ندارم هیـــــچ باکی


گرچه جنّــت زیـر پایــت پهـــن کردنـد      کس ندیـــد از خـــــــار دنیا چاک چاکی


ای وجودت رحمت و عشق و لطافت      شاهــکاری از خــــــدا در جسم خاکی


ای خداونــد محبـــت بعــد ایــــــزد         جان ناقابل فدایــت بــس کـــــه پاکـی


 


ح.ا.1: روز زن در واقع روز میلاد دخت عزیز پیامبر است. گل خوشبوی باغ نبی که امامان شیعه از دامان پر مهر او هستند. من که هر وقت در زندگی ام به در بسته ای می خورم همیشه از او استمداد می طلبم و تا کنون دست خالی برنگشته ام.

 

ح.ا.2: دوستان! از همتون سپاسگزارم که با نظراتتون به من لطف دارید اما یه خواهش دارم. ممنون میشم اینبار برایم در وصف فاطمه زهرا یا مادر و یا زن جمله ای زیبا در بخش نظرات بذارید.

نظرات 48 + ارسال نظر
ستوده دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام آرمان عزیز.
منم روز زن ومادر را به همه مادران عزیز وبخصوص مادر مهربانم تبریک میگم .
الانم وقت ندارم باید برم مدرسه بعدا میام در وصف مادر براتون یک جمله زیبا میذارم

روزتان مبارک بانو معلم
دنیا بدون بانوان کوه یخی بیش نیست
درود بر شما

یاس وحشی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود دوست عزیزم ...
امروز روز تولد حضرت زهرا نیست بلکه فردا سوم خرداد است ...
فکر کنم خیلی عجله دارید برای تبریک و تهنیت!

سپاس از دقت نظرتان
اما واسم خیلی مهم بود
واسه همین به پیشوازش رفتم
کلمه امروز را اشتباه بکار برده بودم
بازم مرسی

شبنم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

اول تبریک هم به مادرتان هم به خانم گلتان

بعدا میام جمله هم مینویسم

و تبریک به شما آبجی گل
منتظرم

کرگدن عاشق دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.fonex.blogsky.com

این شعر زیبا هم تقدیم به آرمان عزیز و همه ی مادر های خوب روی زمین
محبت را نوشتم گفت زهرا
لطافت را نوشتم گفت زهرا
صداقت را بجستم گشت زهرا
متانت راه و رسمش بود ذهرا
دلش دریای لطف بی کران بود
همو ام ابیها بود زهرا
ثمین گوهر درون آن صدف بود
نماد مهرمادر بود زهرا
بدون او علی یاور نمی داشت
سهیم قدروالا بود زهرا
همو بنت عزیز مصطفی بود
گل باغ بهشتی بود زهرا
دیش از گوهر مهرو وفا بود
صبور وباحیا می بود زهرا
به قلب شب به دست خاک دادش
که نا محرم نبیند روی زهرا ...

دست گلت درد نکنه
مرسی عزیز

یاس وحشی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

من نیز این روز را به همه ی مادران تبریک می گویم ...
ماران ایرانی ، مادران عشق هستند و درد ...

مادر عشق است
خدا را شکر این یکی ایرانی یا چینی ندارد

pashmakoo دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته / دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته
مریم زمکتب او درس حیا گرفته / جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته . . .


در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست


روز زن و مادر رو اول به مامان خوبم و بعد به همه زنها تبریک میگم!
به خودمم البته که میگم اگر زیبایی به صورت شخص مجسم شود به حق در سیمای زهرا جلوه خواهد کرد بلکه فاطمه زیباتر از زیبایی است همانا دخترم بهترین اهل زمین است از جهت عنصر جسمانی و شرافت و بزرگواری.

به این میگن جمله زیبا
الهی الهی ....

شبنم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

داداش من که هنوز مامان نشدم

انشاله میشین
ولی روز زن که هست
پس تبریک داره دیگه

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

سلاااام
منم تبریک میگم به شما... شما که نه
به بانوی عشق و مادرتون و همه مادران خوب دنیا این روز رو
و حالا به شما

کاش منم شعر گفتن بلد بودم
خوشابحالتان ، خیلی خوبه آدم بتونه شعر بگه واسه همه چی

راستی ببخشید نمیدونستم سر کارید
ما که از بچگی سر کاریم
ممنون میدونستم لو نمیدی

منم به شما مادر فردا تبریک میگم
چراغ دلتان روشنای خانواده تان

شما که قلم خوبی دارید

ما هم سر کاریم هم زیر کار
همهجوره درگیر کاریم

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

اینم یه شعر خیلی قشنگ:

زنی از نسل پاکی هاست زهرا
تمام اسوه تقواست زهرا
میان هرچه هست در این دو عالم
شفیع این دل شیداست زهرا
غم دوران به جانم رخنه کرده
تصلی وجود ماست زهرا
که آب روی آتش نام زهرا
دلش همچون دل دریاست زهرا
به محض بردن نام حسینش
یقینم پیش ما، اینجاست زهرا


شعرش طولانی بود بقیه شو ننوشتم دیگه ببخشید
ر

سپاس بیکران
از شما مهربان

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

راستی اینجا انگار نظرات هنوز تایید داره
همه برداشتن این تاییدو
چند روز دیگه هم نوبت شماست حتما

منم ورش میدارم
همین روزا

کوروش دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

حضرت فاطمه­ی زهرا(س) می­فرمایند: پدرم رسول اکرم(ص) به من گفت: ای فاطمه! هر که بر تو صلوات گوید، خدای او را بیامرزد و در بهشت او را به جایگاه من ملحق کند.

(کشف­الغمه: 2/98)



حضرت فاطمه­ی زهرا(س) می­فرمایند: کسی که عبادت­های خالصانه­ی خود را به سوی خدا بفرستد، پروردگار بزرگ، برترین مصلحتش را به سوی او فرو خواهد فرستاد.

(تنبیه­الخواطر: 2/108)



شخص نابینایی وارد خانه­ی حضرت فاطمه­ی زهرا(س) شد، در این هنگام حضرت خود را پوشاند. پیامبر(ص) به او فرمود: چرا خود را پوشاندی در حالی که آن نابینا تو را نمی­بیند؟ حضرت فاطمه­ی زهرا(س) در پاسخ عرض کرد:

اگر نابینا مرا نمی­بیند ولی من که او را می­بینم و وی بوی مرا استشمام می­کند.

(بحار: 43/91. طبق همان نقل. ص 59)



اسماء (همسر جعفر طیار) نقل می­کند که در لحظه­های پایانی عمر حضرت زهرا(س) متوجه آن بزرگ زنان عالم بودم، ابتدا غسل کرد و لباس­ها را عوض کرد و در خانه مشغول راز و نیاز با خدا شد. جلو رفتم، فاطمه(س) را دیدم که رو به قبله نشسته و دست­ها را به سوی آسمان برآورده چنین دعا می­کند:

پروردگارا! بزرگوارا! به حق پیامبرانی که آن­ها را برگزیدی و به گریه­های حسن و حسین در فراق من، از تو می­خواهم گناهکاران شیعیان من و شیعیان فرزندان مرا ببخشایی.

(ذخائرالعقبی: 53. کوکب­الدری: 1/254. زهره­الریاض. طبق نقل نهج­الحیاه: 148.)



حضرت فاطمه­ی زهرا(س) می­فرمایند: از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن، 2- نگاه به چهره­ی رسول خدا(ص)، 3- انفاق در راه خدا.

(وقایع­الایام خیابانی، جلد صیام، ص 295. طبق نقل نهج­الحیاه. (فرهنگ سخنان فاطمه(س)) تألیف مرحوم محمد دشتی، ص 271.)

استاد شما که چهار میخمان کردی

ممنون و دلتان پر فروغ از نور بانو زهرا

پدر پسر شجاع دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام آرمان
معلومه کوچیک بودی خیلی شیطون بودی که همیشه دست و پات زخمی بوده گرچه دل خوشی از بانوان ندارم ولی منم تولد حضرت فاطمه (س) بانوی ۲ عالم و روز مادر و روز زن رو به تمام بانوان زحمت کش و مهربان تبریک و تهنیت میگویم البته خودت حضرت فاطمه (س) رو از جمله فاکتور بگیر چون ایشون حسابشون از تمام دیو بانو های عالم جداست.


دیدی آخر تو صفحه های دیگه هم واست نظر گذاشتم.

الان شیطون ترم
فاکتور گیری یادم رفته. چطوری بود؟

کارت درسته. شجاعی دیگه

یه زن... دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

روز زن رو به جانانتون تبریک میگم الهی خدا برات نگهش داره

خدا شما را واسه شوهری جان نگه داره
اونم به شما خیلی نیاز داره

ندا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن که
زیباترین لحظه هایش را
به خاطر من از دست داده است..

خدایا عمر ما به عمر با ارزش او بیفزا
که بدون او این عمر آب روان است

شبنم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


داداش عکس بچه نذار
میدونی که من جنبشو ندارم

خودم هم جنبه اش رو ندارم
میخام مبارزه با نفس کنم

سینا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

آفرین آفرین شعرت عالی بود
مادر، جلوه حق است، رضایت خدا است؛ باید خدا را خشنود نگاه داشت.((آناتول فرانس))

مرسی مرسی سپاس
همینطوره
مادر مظهر همه خوبی هاست

pink دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام بابا عاشق بابا رمانتیک
همسر عزیزم تمام زیبایی های دنیا سهم قلب مهربان توست ،روزت مبارک
هیشکی نیست بهمن تبریک بگه

من بهت تبریک میگم
روزت مبارک

pink(ساحل) دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

جمله چطور بود؟

جمله توی وبلاگت رو میگی؟
حرف نداشت و عالی بود
عکسه هم خیلی قشنگ بود

فریناز دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

پیشواز که قبول نیست
فردا یه پست دیگه بذار دوباره...منتظریم

وووووییی چشماشو ببین چه نگاهی می کنه فسقلی

معلومه تو هم مثل شبنم جنبه بچه نداری

فریناز دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

دیوارهای خانه ام خراب شد!
مرا کشیدند بیرون...آمدم در نور
گفتم خدایم اینجا کجاست؟
گفت زمین
گفتم می ترسم
گفت امن ترین آغوش هستی را برایت به یادگار می گذارم...
گفتم امن؟؟؟در زمین؟؟؟بدون تو؟؟؟
گفت امن و امین تر از این که بهشت برینم به زانوانش سجده می برد
گفتم مهربان است؟مراقبم می ماند؟
گفت از خودم در او دمیده ام مهربان تر از او نمی یابی!فرشته ایست زمینی
گفتم اسمش چیست
گفت می گویند م ا د ر
.
.
.
و حالا روزهاست در آغوش ِمادری به مهر آرمیده ام...آرام تر از دنیای تاریک ِ آن روزهایم




=========

فلبداهه بود تقدیم به همه ی مادران و زنان روی زمین
و بانوی عشق عزیزم

تو به این میگی فی البداهه
این شاهکار است
افرین
نه! هزاران افرین اگرچه باز هم کم است

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

ممنون از تبریک ها
مرسی مرسی
البته به من که تا حالا کسی این روزو تبریگ نگفته بود
شما اولین نفر بودی
ممنون

پس بازم تبریک میگم

نازنین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

اون برنامه هه اسمش بفرمایید شام بود دیگه
متاسفم
امروز دوباره دیدم
الان رضا همشهری من ازت جلو افتاده
من بی طرف بودم کاملا
خب دستپختش بهتر بود دیگه
اشکال نداره
ایشاا... برنامه های بعدی برنده میشی

ایشاله
اما من که تا حالا ندیدمش
هر چی برنده شدم مال شما

ملودی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ http://zendegiyekaghazi.persianblog.ir/

در مدح فاطمه هیچی نمیدونم
ولی به منم سر بزن
زیبا بود

حتما
مرسی

بانوی شرق دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

کاش م هتاب بودم تا شب های بی چراغت را نورانی میکردم...
کاش ا فتاب بودم تا روزهای سردت را گرما میبخشیدم
کاش د ریا بودم تا همه غصه هایت را درونم غرق کنم
کاش ر گبار بودم تا با شستن غم هایت لبخند را پیشکشت می کردم
افسوس
که هیچ یک نیستم و تو همه هستی
مادر....

ولادت حضرت فاطمه (س)٬
روز مادر و روز زن
بر همه زنان شرقی مبارک

و بخصوص بر بانوی شرقی
خوبی بانو؟
چه خبر؟

مهرداد دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام
منم روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) رو بهت تبریک میگم

والا من جمله چی بگم آخه!!!!
تنها جمله که بیشتری معنی رو داره: مامان، دوست دارم

ممنون مهردادی!
خدا مادر مهربانت را برایت نگهدارد

آسمون شب دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://jesarate-eshgh.blogsky.com

سلام داداشی خودم
منم این روزو به خانوم گلت و مامان مهربونت تبریک می گم و همینطور بخودت که نعمتهای زیبای خدارو کنارت داری
مامان خودمم روزش مبارک
ایشاالله همه مامانای دنیا سلامت باشن

انشاله همه بخصوص مادرانی که داغ فرزندی را دیده اند
حال آبجی مینای ما چطوره؟
انشاله شما هم مادر مهربانی مثل همه مادران خوب دنیا بشید

شبنم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


سلام
داداش شما مهدی میشناسی ؟
اومده وبم نظر داده
برو ببین
با شما کار داره

مهدی زیاد می شناسم
اما تو نت

گندم سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام آرمان
منم روز زن ُبه ماردتون و همسرتون تبریک میگم

به تمام مادران دنیا چه انها که مادرند و چه انها که مادر خواهند شد
همه و همه را تبریک میگم
مرسی

کوروش سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

آرمان عزیز
تسلیت بخاطر آخرین پرواز عقاب اسیا

و تبریک به بانوی عشق این مخاطب عاشقانه هایت
به خاطر خجستگی روزش



خیلی حالم گرفت وقتی شنیدم
منم تسلیت میگم

از تبریکتان سپاس عزیز همیشه مهرپرور

خدا همین نزدیکی هاست سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ق.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام

روز مادر رو به همه ی مادرای عزیز تبریک عرض م یکنم

سلام محمد خان
منم تبریک میگم

دیروز دختر بابا....امروز خانوم خونه سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://lovely6566.blogfa.com

سلام
سبدی هست در اندیشه من
که پر از گل بدهم هدیه به تو
غافل از اینکه تو خود ناب تری
یک جهان گل بخورد غبطه تو
(تقدیم به همه خانومها)
عیدتون مبارک دادا آرمان

روزتان مبارک آبجی خانم

مسعود سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.greenoranoos.blogsky.com

سلام آرمان عزیز

منم روز مادر رو به همه مادرا تبریک میگم

شعرت خیلی زیبا بود
منم آپم
منتظرم

مسعود عزیز سپاسگزارم
منم تبریک میگم

ستوده سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام آرمان عزیزم .
مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست
اینم تقدیم به همه مادران .
چقدر خوبه که مادر باشی وبچه هات بهت تبریک بگن .

من تبریک بگم چی؟

ستوده سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://saba055.blogsky.com/

اینبار اومدی از طرف دو تا پسر ای گل و شیطونم به مامان خوب وشیطون وبا حالشون تبریک بگم .

مــــــــــــــــــــامــــــــــــــــــــــــان ستوده روت مبارک

شما به بانوی عشق تبریک بگین

تبریک هم به شما و هم به بانوی عشق
وجودتان سرشار از شادمانی
دلتان گرم از محبت فرزندانتان
وبلاگ ما فدای حضور سبزتان

مجید سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

سلام.
از دیروز میگردم دنبال یه جمله قشنگ که بگم. امروز این جمله رو از مرحوم حسین پناهی دیدم: به بهشت نمی روم، اگر مادرم آنجا نباشد.
من هم به همه زنان و مادران تبریک میگم.

خدا رحمت کند حسین پناهی را
خیلی زیبا بود
ممنون مجید جان

ویس سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

یواش خزیدم توی آغوشش.هرچند که اکنون فقط چند تکه استخوان دردناک شده،ولی برای من امن ترین آغوشه.اشک مجال حرف نمی دهد.مادران جهان،روزتان مبارک.

کاش این اغوش دردناک دردش بجان ما ، سایه اش سایبان ما و عمرش سالیان سال باد
آمین

پدرپسر شجاع سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

به به اگه تمام دکتر ها و مهندس های مملکتمون یه فاکتورگیری به این سادگی رو بلد نباشن باید همه بریم زیر گٍل.


اصلا میخوای خودم ۲جلسه کلاس تقویتی مجازی برات بزارم؟

اگه تو شیطونی منم ابلیسم.

چند میگیری کلاس واسم بذاری؟
به نظرم هر دوش به تو بیشتر میاد

احسان سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://no-is-soon.blogsky.com/

سلام منم روز مادر رو به همه ی مادرا تبریک میگم .. راستی حتما نظرتو درباره تبادل لینک بهم بگو .. ممنون ..

تبریک میگم این روز عزیز را
چشم لینک میکنم

دریا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام منم روز مادر رو به همه مادران وهمچنین مادر شماتبریک میگمسربلند باشید

و همچینین مادر مهربان و دلسوز شما

دریا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام مجدد عجب ساعتی داریدا.

متعلق به خودتان است
ناقابل است

نازنین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

سلااااااااام
خواهش میکنم ، گلها که ناقابل بودن خیلی

راستی هنوز توی اون فیلمه در مقام دوم ایستادی

امشب معلوم میشه آخرش


خدا کنه برنده بشم تا شما خوشحال بشید
ولی من همیشه پیش خودم برنده هستم
ممنون ازت آبجی خانم

پدرپسر شجاع سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

انگارتوی اون روح لطیف شاعرانت کمی هم خشونت وجود داره.
که منو هم شیطون ابلیس پنداشتی.

دیدم خیلی بهت میاد
آخه کسی که به خانمها با دیدی منفی نگاه میکنه
جز این است که شیطان در جلدش خانه کرده است.

فرخ سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

حالا مادر شد نازنین و همسر شد دلربا؟؟؟
چرا نباید مادر دلت رو ببره ؟ بخشکی شانس ...
تبریکم رو نصفه نیمه میگم و براتون عافیت می طلبم .

از تبریک نصف نیمه ات ممنون
تا بوده مادران دلبری نمی کردند
بلکه دلسوزی میکردند

pink سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

نخیر جمله ای که راجع به روز زن تو نظراتم واست نوشتم

حرف نداشت
عاشقانه بود
مرسی

فریناز چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ق.ظ

می دونی من کلا عاشق این خونواده های نتی ام

اونم همه ی اعضا فعال باشنا

به این خانواده ها میگن خانوده پیشرو
شاید بگیم خانواده های الگو بهتر باشه

گل مریم چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

می دونی! به نظر من جمله و این حرفا همش کشکه!
نمیشه "اصلا نمیشه" فداکاری و درد و رنجی که مادرا عاشقانه متحمل میشن رو تو جمله نوشت! تازه از درک یه مرد که خیلی فراتره!!!

به این میگن ضد حال

کاش به جای آیه یاس چیزی دیگری میخواندی آبجی!

گل مریم چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

شرمنده چیزی به ذهنم نرسید! اون جمله ایم که از آقا مجید نوشتین دیروز رو کارت هدیه ای که خواهرم به مامانم داد نوشته بود... خوشم اومد ولی تا الان که دوباره دیدمش حافظه یاری نمی کرد

گلی جان! کمی مثبت به چیزای دیگه نگاه کن
حتی به مردا که فکر میکنی هیچ از چیز از مشکلات زنها نمی دانند

بازم ممنون

پیمان جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...

من خیلی دیر اومدم برای همین نمیدونم چی بگم !!

بگو روز مادر را تبریک میگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.