آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

دلیل پیشرفت آقایان

ساعد مراغه‌ای از نخست وزیران دوران پهلوی نقل کرده بود:

زمانی که نایب کنسول شدم با خوشحالی پیش زنم آمدم و این خبر داغ را به اطلاع سرکار خانم رساندم ...
اما وی با بی‌اعتنایی تمام سری جنباند و گفت «خاک بر سرت کنند؛ فلانی کنسول است؛ تو نایب کنسولی ؟«!
گذشت و چندی بعد کنسول شدیم و رفتیم پیش خانم؛ آن هم با قیافه‌ای حق به جانب...
باز خانم ما را تحویل نگرفت و گفت «خاک بر سرت کنند؛ فلانی معاون وزارت امور خارجه است و تو کنسولی ؟«!
شدیم معاون وزارت امور خارجه؛ که خانم باز گفت «خاک بر سرت؛ فلانی وزیر امور خارجه است و تو... ؟«
شدیم وزیر امور خارجه گفت «فلانی نخست وزیر است... خاک بر سرت کنند!!! «
القصه آن که شدیم نخست وزیر و این بار با گام‌های مطمئن به خانه رفتم و منتظر بودم که خانم حسابی یکه بخورد و به عذر خواهی بیفتد.
تا این خبر را دادم به من نگاهی کرد؛ سری جنباند و آهی کشید و گفت:


« خاک بر سر ملتی که تو نخست وزیرش باشی !! »


داستان بالا هیچ ربطی به پی نوشت پایین ندارد! قسمم ندین



پ.ن: من که به نوبه خودم از این فوتبال و این لیگ حالم بهم میخوره بویژه این بازی آخری بین استیل آذین و پرسپولیس که با اون فضاحت تموم شد. به همه چی میخورد الا فوتبال.

البته با وجود سکاندارانی چون کفاشیان بهتر از این هم ازفوتبال ما انتظار نمی رود.

در ادامه مطلب یه کاریکاتور گذاشتم تا ضمن خنده ببینید چه معجونی است این فوتبال ما.

خوشا بحال گلی که کلاسش را از لیگ اروپا پایین تر نمی یاره.



نظرات 36 + ارسال نظر
عادله چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ http://sokootenili.blogfa.com

حوصله وب رو زیاد ندارمفعلا

خدا زیادش کند

فریناز چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

خب...

راستش نظری ندارم!:دی

چه نظر خوبی

فریناز چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

چرا استاد فرخ رفت؟

چرا پستاشو تا این جا حذف کرده؟؟؟!!!

تو نمی دونی؟

منم مثل شما
نیدونم

دیروز دختر بابا....امروز خانوم خونه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام
پشت سر هر مرد موفق یه همسر خوبه(لطفا با مادر اشتباه نشه)
فکر کنم پی نوشت یه ربطایی داشت هااااااااا

البته البته
کی جرات داره انکار کنه

جدی ربط داشت؟

darya چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام
قذافیم شدیم پس؟؟؟دست شمادرد نکنه باید بگم قذافی ازروی ظلم انسانای بی گناهو میکشه من میگم آدمایی که درک ندارنو قلب اطرافیانشونو میشکنن تازه سوابم داره...کاریکاتور هاجالب بود من چون زیاد ازفوتبال سردرنمیارم وعلاقه ای ندارم نظری درمورد این مطلبتون نمیدم...
سربلند باشید.

قذافی موی گندیده شما هم نمی شود
اون انقدر پست است که حیف نام انسان روش بذاریم

نظر شما حرف ندارد
سرزنده باشید

نازنین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

سلاااااااااااااااام
اول عذرخواهی بخاطر نیومدنم
ببخشید کمی بی حوصله شدم و کمی هم درس دارم، همین الان ساعت 2 امتحان دارم و هیچی هم نخوندم باورتون میشه؟؟؟!!!
خیلی خیلی ممنونم که این همه به من لطف داری
جبران میکنم و بعد امتحانم میام و پست بعدیتونو هم میخونم و نظرات رو هم تایید میکنم
این پستو خوندم ، مثل همیشه جالب و .... جالب دیگه
حالا راستشو بگید شما کدوم نخست وزیر هستید؟؟؟!!!!
این لیگ خیلی وقته که دیگه به درد نمیخوره ، از وقتی ابومسلم ما ضعیف شد و رفت دستِ یک
این بازی آخر هم که واقعا افتضاح بود ولی خب من حق رو به دایی میدم ، سزای سوشا همین بود
بعد امتحانم دوباره میام بازم شرمنده

اول درس بعد هر چیز دیگر مثل وبلاگ

من رئیس جمهورم نخست وزیر کیلویی چنده
آخه خانمم سخت وایساده تا من شاهی ، رهبری ، فرمانروایی چیزی بشم

بد اخلاقی ورزشی مال هردوشون بود
من حق را به تماشاچی ها میدم

مسعود چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://greenoranoos.blogsky.com/

سلام
منم با این موافقم که کفاشیان به درد ریاست فدراسیون فوتبال نمیخوره
به جاش باید رییس فدراسیون فوتبال دستی باشه

برای رئیس فدراسیون فوتبال دستی هم زیاده

بانوی شرق چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام
سلام
من اومدم
یعنی همیینجا بودم
به خدا رسم دوستی رو خوب بلدم
ولی...

هنوز این پست رو نخوندم
برمیگردم

همین اعلام حضور کافیست

در دوستی شما شکی نبود

نگران ما سلامتی شما بود

بانوی شرق چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

جالب بود
خیلی...

خیلی کار خوبی کردی برگشتی

سوغاتی ؟

گله بسیار است از شما ولی یادم رفت

نگین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

کلی نظر گذاشتم نظرم پرید

فکر کنم همش زیر سر اون تاجیک است
خدا بگم چیکارش کنه

کوروش چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

چقدر این جمله ملموس ، تکراری ، پرکاربرد ......است

« خاک بر سر ملتی که تو نخست وزیرش باشی !! »


دم دلش می خواهد .همیشه و همه وقت و همه جا داد بزند
حیف که ادم زن مقتدر ساعد مراغه ای نیست


اشکال ندارد استاد! ما خود بر سر خود این را فریاد می زنیم

اتفاقا خود بهتر می دانیم علتش چیست

قندیل چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

یعنی با این وجود ما هم الان خاک تو سریم!!!!! ... دور از جون شما

نه دیگه منظور شما نبودین
شما سرورید

نگین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://hobaaab.blogsky.com

سلام
من فکر کنم اون خانومه مشکل داشته بخدا
آخه کیه که از پیشرفت بدش نیاد؟ حالا اون کلاسش بالا بوده
این موضوع رو واسه همه ی خانوما جبهه قرار ندین

اتفاقا سیاسیت خانمه حرف نداشته
از شوهرش وزیر ساخته
کمی دیگه ادامه میداد شاهش میکرد

یه زن... چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

سلامداستانت خیلی بامزه بود بده شوماها هم پیشرفت کردین دیگه

اخه فوتبال ایران هم دیدن داره ادم فوتبال خارجی نگاه میکنه حداقالش اینه که اگر فوتبال دوست نداشته باشی بازیکنانش خوشتیپن

اره دیگه داریم همینطور مثل موشک پیشرفت میکنیم
در مورد خوش تیپی بازیکنای خارجی موافقم
البته بازی شان از خوش تیپی شان قشنگتره

یه زن... چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

همونی که گفتم فوتبالیستای ایرانی اصلا ادب ندارن اصلاااااااااتفاقا همین دعواشون رو توی اخبار دیدم عین چند تا پسر بچه کوچولو که تو کوچه بازی میکنن پریده بودن به هم و اون برا اون شاخ شونه میکشید اونیکی برا یکی دیگه.........کلا خیلی بی کلاسن

از بچه هم بچه تر بودند
بگیم بچه های بی تربیت درست تره

ویس چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

سلام .ممنون که سرزدید.بخش اول نوشته:بازم بگید خانم ها...ببینید باعث پیشرفت شوهرش شدهدر مورد پی نوشت:پیدا کنید پرتقال فروش را...

ما هم که همین رو گفتیم
نبودند خانمها ما هنوز تو غار قاز می چراندیم

کار از پرتقال فروش گذشته
پرتقالش خرابه

pashmakoo چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com


مرد؟
پیشرفت؟
منو با این حرفا خیلی میخندونی آرمان خان مرسی

مرد ؟
پیشرفت ؟

یعنی نبوده اصلا و ابدا ؟

عجیب حرفیست آبجی!
ما داریم زور میزنیم تاثیر خانما را در پیشرفت آقایان جا بندازیم شما منکر پیشرفت آقایون هستید؟
این دیگه خیلی تب داره

آسمون شب چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://jesarate-eshgh.blogsky.com

سلام داداشی خودم
ای بابا داداشی از فوتبال ایران و لیگ برتر نگو که دلم خونه
بعضی زنا خیلی پر توقعن ولی خبر ندارن که مردا هرچی بیشتر پیشرفت می کنن کمتر زنشونو تحویل می گیرنو به جا یکی چندتا زن می خوان
شوخی کردم داداشی گلم
نمی دونم والا در مورد اینجور آدما نظری ندارم
اینا رو ولش کن داداشی امیدوارم شب و روزت خوش باشی

ما هم از این فوتبال دلمون خونه

ظاهرا پیشرفت آقایون نسبت مستقیمی با تعدد زوجات داره
اینم احتمالا از خواص پیشرفته دیگه

بگذریم
آبجی! اندوه تان میکروسکپی و شادی تان کهکشانی باد

سینا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

نقل قولی که از ساعد ذکر کردی خیلی عالی بود.تابحال جایی نشنیده بودم
فتوکاتور خوبی بود.
راستش تا دو هفته ی پیش هروقت که لیگ ایران شروع میشد و تلویزیون بازی پخش می کرد من به محض شروع بازی خوابم می برد.عادت شده بود واسم.ولی این دعواها شور و هیجان خاصی داده به ورزشگاه امیدوارم تایمش بیشتر بشه

اتفاقا یه دوست دارم همین نظر شما را داره
هر وقت جنجال در فوتبال داریم بیشتر حال میکنه

میگه وقتی این فوتبال ارزش دیدن نداره همون بهتره که با اینجور جنجالها هیجانش بالا بره

pashmakoo پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

آرمان عزیز منظور منم اینه که مردا به تنهایی از پس یه .... هرچی که فک کنید هم بر نمیان!


جان باختن آسانست اندر نظرت لیکن
این لاشه نمی‌بینم شایسته قربانت
با داغ تو رنجوری به کز نظرت دوری
پیش قدمت مردن خوشتر که به هجرانت

بر منکرش ...

اگرم هم بر بیان کسی نیست که تشویقشان کنه
مثل اینکه واسه استودیوم خالی بازی کنی

ندا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://neday-zendegi.blogsky.com

پس میشه گفت پیشرفت آقایان از وجود خانمها است اما لیاقت پیشرفت را دارند یا نه خدا داند

موفقیت هر تیمی نسبت مستقیم دارد با مربی و کادر سرپرستی آن

حالا هر اشکالی به موفقیت آقایان بگیرید مستقیما خانما هم زیر سوال می روند

بابا ما مردا جایی نمی شینیم که آب زیر پامون بره

.... پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

این نقل قول برا مردای دوران پهلوی بود
الان من احساس میکنم طرف به زور میره سر کار چه برسه که بخواد به پیشرفت فکر کنه یعنی دیگه برا کسی دل و دماغ پیشرفت نمونده
یادت باشه یه اصل تو فوتبال اینه که دعوا نمک بازیه

این خوب گفتی
کار نیست ، موفقیت پیش کش

اره دعوا نمک فوتباله اما نه یه گونی نمک

.... پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

خب گاهی باید شورشو در اورد دیگه

اونوقت کی بخوردش

گل مریم پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
ببخشید سر وقت نمیام... دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
راستی من فوتبالای میهنی رو هم نگاه می کنم البته نه همشون ولی کلا صدای گزارشگرا وقتی به گوشم میرسه یه جورایی خوشم میاد
بگذریم...
سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
این شعرا رو خودتون میزارین بالای وبتون! اگه آره باید بگم بازم یاد اون آقا ابولفضل افتادم... تو رو خدا مسخرم نکنیدا

خواهش
ولی کلاست اروپاییه حالا تو هی بگو میهنی رو هم نگا میکنم

خدا بیامرزدش
حتما ادم خوبی بوده که از خاطرتان نمیره

مهدی ملقب به قدیمی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://WWW.GHADIMESTAN.BLOGFA.COM

*********************

اگرباغ نگاهم پر ز خار است ،

گلم تاراج دست روزگار است .

به چشمانت قسم با دوستی مثل تو ،

زمستانی ترین روزم بهاراست .

**********************


سلام رفیق . حال و بال چطو مطوره ؟ داشتم از این ورا رد میشدم دیدم نامردیه


اگه یه عرض ادبی نکنم و برم .


سبز باشی و مانا .


یاحق . رخصت .


مرسی عزیز
لطف کردین
عرض ادب از شما طولش از ما
خدمت میرسیم

نازنین پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

آخه درس عمومی خوندن نداره که
اونم "اندیشه سیاسی امام خمینی"
خیلی درسش مزخرفه باور کنید
ولی هفته دیگه نتیجه شو بهتون میگم حتما
بازم پست خوشگل بذارین زود زود

اگه اینه که نخونی بهتره
چون همین علاقه ای هم که به امام دارید از دست میدین

پست های من قشنگ نیست
شما قشنگ می بینید
اونم علتش عینکتونه. خیلی قشنگ بینه

فریناز پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ



رفتم یه چیزی بگما ولی دیدم موقعیتش نیست

واسه مُرده و زنده و نیک نامی و مرد نکو ناموو خدا بیامـ....

آره دیگه...

یه نفر اینجا بود رک و پوست کنده حرف میزد اونم تعارفی شد
چرا هر روز جِرم تعارفاتمان بیشتر میشه

فریناز پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

من و تعارف!!
نه بابا قضیه امنیتی بود خب!

می خوای بیشتر توضیح بدم؟

امنیتش با من
تو بگو

فریناز پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

خدا همه رو رحمت کنه
حالا بازم می خوای توضیح بدم؟

خدایی شک دارم این جا درس خونده باشی!
اینجایی ها همه باهوشن

اگر منظورت سعدیه
خب خدا اگر اونو رحمت نکنه فکر نکنم هیچکدوم شانس آمرزش داشته باشم

باهوشم خودتی

فریناز پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

نچ
شاگرد سعدی بود

میگم که شک دارم نگو چرا!!

با شاگرد سعدی افتخار اشنایی نداشتم
ولی مسلما مالی نبوده
و سوراخ جوراب سعدی هم نمیشده

ZiZo0o پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

داستان بالا که خیلی محشر بود.
پی نوشت پایین هم معرکه .

منم از لیگ ایران خوشم نمیاد .
نصف بازیکن هاش که دنبال مدن
نصف مربیاش هم دنبال رو کم کنی

فوتبال و زمین فوتبال رو مسخره گرفتن.

من نمیدونم بعضی ها چطوری به فوتبال ایران تعصب کاذب پیدا میکنن.

الکی خوشن

خدا همین نزدیکی هاست پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://kumail.blogsky.com



زنم زنای قدیم
امروزه که این زنا تا پدر شوهراشونو در نیارن که ول کن نیستن

زنا قدیم جدید ندارند
همه رو به پیشرفت هل میدن

pashmakoo جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

خداحافظی کردن از زن ها _ چه برای یک ساعت، چه برای همیشه _
ظرافت می خواهد
بلدی می خواهد
زن ها به نحوه ی جدا شدن حساسند
به آخرین تصویری که از شما در ذهن دارند ...
اینو آوردم واسه شما که خیلی روم به دیوار لگد به طویله زن ذ ذ ذ ذ ذلیلی!
با اجازه!
فرار را بر قرار ترجیح میدم!

این رو نشنیده گرفتم

پیمان جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...
آقا٬ گیری افتادیم دست این اینترنت زغالی که همیشه ی خدا قطعه !!!!

حرف سیاسی که از خودم در نوکنم !
خوش به حال خودم که اصلا فوتبالی نیستم اونم فوتبال افتضاح ایران !!!!!!!

کاش اینترنت ما ذغالی بود لااقل سوختش دست خودمان بود

اینم از بخت بلندته که با فوتبال میانه ای نداری

بانوی شرق جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ق.ظ

....
راستش
میگن ترک عادت موجب مرض است!!!

اودم ادای سهمیه

ما که راضی به بیماری شما نیستیم
پس ترک عادت نکنید

دانش دوست ما جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://daneshdostema.blogsky.com

سلام
خیلی خوب بود
ممنونم از حضورتون
راستی آپ کردم
فعلا

تشکر
کار خوبی کردین اپیدیت
فکر کردم یادتان رفته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.