آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

دوست داشتن


جیرجیرک به خرس گفت دوستت دارم .

خرس جواب داد: الان می خوام بخوابم.

خرس به خواب زمستانی رفت و هرگز نفهمید عمر جیرجیرک فقط سه روز است.


دوستان! اگر کسی را دوست دارید الان وقتشه که بهش این رو بگین

فردا شاید از دیر هم دیرتر باشه


 

ح.ا.1: جان من این دو تا گزارش را خوب بخونید بعد بگین آقایون ما را چی فرض کردند؟!

 

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری:

آمار سفرهای نوروزی در عید امسال 20 درصد افزایش یافت.


شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

میزان مصرف بنزین در ایام عید 8 درصد کاهش یافت.

 

یکی نیست بگه پدر آمرزیده ها لااقل آمار غلطتان را باهم ست کنید تا سوتی ندین


به مرحوم ملا نصرالدین گفتند تعداد ستارگان آسمان چند تاست ؟ یک عددی را پراند!

اعتراض کردند ، گفت : باور ندارید بروید بشمارید.


 

ح.ا.2: اگه دنبال یه تقویم رومیزی توپ سال 1390 با امکانات ویژه برای دسکتاپ کامپیترتان هستید یه سر به لینک پایین بزنید.

پشیمون نمیشید. اگر راضی تون نکرد هرچی خواستین بگین. (به من نه به صاحبش )


دانلود

برای دانلود اول باید تو سایتش ثبت نام کنید

نظرات 44 + ارسال نظر
کیمیا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://ru.hdk.blogsky.com

زدی وسط هدف
اما من روم نمیشه بهش بگم دوسش دارم خیلی زیاد

خب تو یه نامه بنویس
مسیج بزن
پیغام بفرست

راه زیاده . خواستن مهمه

فریناز پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

یه جایی یه سخنی از افلاطون رو خوندم شاید ربط داشته باشه:

افلاطون می گه: اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوستداری زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره، چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی، اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه …… اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

یه جایی دیدم نوشته بود افلاطون گفته اگر کسی رو دوست دارید بهش نگید دوستت دارم چون... (یادم نیست)
بعد زیرش نوشته بود، افلاطون غلط کرده. "دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم"

من به این میگم جسارت در دوست داشتن
به نظر من هم افلاطون غلط کرده همچه حرفی زده

الاف پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

مثل اینکه امروز دیر رسیدم
سلام دایی
من توی قلبم یه پله دارم که به افراد اجازه میدم هر کس خودش جاشو روی این پله مشخص کنه یعنی انتخاب میزان دوست داشتنشون دست خودشونه
با این حساب نیازی نیست به کسی بگم دوستش دارم چون خودش بهتر از من جایگاهشو میدونه
فقط من قلبمو خیلی دوست دارم

چه جور پله ای؟
چوبی یا اهنی یا سیمانی

الانه دیگه آسانسور دارش رو بیشتر می پسندند

چشم عسلی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://siiib.blogsky.com/

سلام
به جشن بالماسکه دعوتت میکنم
بدوووووووووووووووووووو

برم ماسکم رو ور دارم بیام

کوروش پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com

شرم کردم به تو گویم،که منم عاشق تو
تا لب گور بسوزم ،که لبم دوخته شد


به راستی که چه خرس وار زیستیم

قصه ی تلخ آمار در کشور ما اگر گفته شود .مثنوی هزارمن کاغذ را روسفید میکند

تازه بعضی ها به خرسی بودنشان می بالند

این تلخ تر از امار تلخ این مملکت است

الاف پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

اگه سوتی ندن اونوقت منو شما به چی بخندیم

پله برقی از این ور که سوارشی از اون ور میندازمت پایین

پله اش محکمه بتنی بتنی اخه خودم ساختمش شما که به کار خواهر زادتون ایمان دارید مگه نه ؟
حواسم بهتون هست نمیذارم بیفتین

راستم میگی
اگه این سوتی ها نباشه که مملکت دپرس میشه

بقول بعضی دوستان اینجا چه دایی بازاری شده

فریناز پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

این چه طرز حرف زدنه؟؟

میخاستم آبجی بدونی که هر کی هر چی گفت فکر نکنیم چون دانشمند بوده باید بپذیریم

عقل هم خوب چیزیه
مثل دل که کارش حرف نداره

شبنم پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

سوتی دادن که کاره همیشگیشونه جدید نیست


من میخوام بهش بگم دوسش دارم اما نمیشه

چرا نمیشه؟
این نمیشه بیشتر بوی نمی خام میده
نمی خام هم از لجبازی میاد

آبجی! با دلت به از این باش

فریناز پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

یعنی من خنگم؟
یعنی عقل ندارم؟

آبجی! من همچه حرفی نزدم
هیچ کس دیگه هم اینجا اجازه نداره به یه خانم توهین کنه

بجای جبهه گرفتن و سینه چاک کردن برای افلاطون
به منظور بنده بیشتر توجه بفرمایید

کیمیا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://ru.hdk.blogsky.com

فکر کنم منو شبنم خانم همدردیم
من حتی با نامه و....هم خجالت میکشم
شاید این مشکل همه خانمهاست

این مشکل شما فقط نیست

با توجه به ساختار سنتی جامعه ما هیچ دختری حق اظهار محبت به جنس مخالف را ندارد
و خیلی چیزهای دیگه که باید درست بشه

راستی چرا لینک وبلاگتان خرابه؟!

ZiZo0o پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

آخیییییییییییییییییییییی الهیییییییییییییی
خیلی لطیف بود

نگین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com


جیرجیرک به خرس گفت دوستت دارم .

خرس جواب داد: الان می خوام بخوابم.

خرس به خواب زمستانی رفت و هرگز نفهمید عمر جیرجیرک فقط سه روز است
آقایون همیشه ما رو خر فرض میکنن متاسفانه

بلانسبت شما ابجی

مهسا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
وب خیلی قشنگی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی بیا تو وبم بگو با چه اسمی لینکت کنم
اگرم خواستی منو با اسم دل آسمونی لینک کن
ممنون

اونم بچشم
آسمونی باشید با دلی شاد و خرم

آسمون شب پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://jesarate-eshgh.blogsky.com

سلام داداشی جونم خوبی؟
خیلی حال کردم با نوشتت آدما همیشه زمانی دوست داشتنشونو ابراز می کنن که دیگه کار از کار گذشته
بدجور تو سردرگمی موندم احساس می کنم امیر با یسری رفتاراش می خواد یه چیزیو به من بفهمونه ولی من گیجم
شاد باشی بای

جنس دوست داشتن مردا و زنا فرق میکنه
در دوست داشتن زنها هر چقدر شتاب هست در مردها کند است
بازم حوصله من

فریناز پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ


آرماطون دلاطون

اسم و فامیلتون

پسندیدم
مرسی خواجه فریناز اصفهانی

کیمیا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://ru.hdk.blogsky.com

مرسی که گفتین
اما نمیدونم چرا؟

خواهش میکنم
اما گذشته از تعارف همه میدانیم سنتهای غلط تنها با یک مبارزه فرهنگی قابل اصلاحند
پس مبارزه را فراموش نکنید

عاطفه پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

آره من که زیاد میگم

کار بسیار خوب و نیکویی میکنی

کیمیا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://ru.hdk.blogsky.com

اول از شما تشکر کنم برای اینکه برا نظرات ارزش زیادی قائل هستین
به خونه منم بیایدمنتظرم
مبارزه فرهنگی احتیاج به حمایت داره

خب مبارزه از شما خانما
حمایت از ما آقایون
چطوره؟

گل مریم پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

ماشینای گاز سوز این وسط چی میشن؟!
...............
بی خیال! نمی خوام بحث کنم! من نه ته پیازم نه سرش
..............
من یه دوست داشتم اوایلی که وبلاگمو راه انداخته بودم، به اسم ابولفضل!‌اسم وبش یادم نمیاد
شما منو یاد ایشون میندازید!
خیلی!

اتفاقا خواهرزاده هام میگن وقتی نگات میکنیم یاد جواد رضویان میوفتیم
خوشحالم که بنده خاطرات خوب شما را زنده میکنم

مهسا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

همیشه فرصت را برایابراز احساسات به عزیزانت غنیمت بدان شاید فردا احساسی باشد اما عزیزی نباشد
شما هم با افتخار لینک شدین

ممنون لطف کردین

پیمان جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...

از این سوتیا زیاد میدن. هر روز هر روز . ولی اینقد پر رو هستن که براشون اصلا مهم نیست.

منظورت اینه روز به روز پوستشان کلفت تر میشه
ولی یه روز ملت پوست خوبی ازشان خواهند کند که نگاره تاریخ بشن

شبنم جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


دانلود کردم
عالی بود
وقتی اذان گفت غافلگیر شدم
خیلی خوشم اومد مرسی

قابل نداشت
بعدا باهات حساب میکنم

شبنم جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

آره کیمیا جون خیلی ها با من و امثال من همدردن
کسایی که یه عشق تو زندگیشون هست
کسایی که نمیتونن بگن دوستت دارم
کسایی که شرایطشون جوری شده که غرورشون بهشون اجازه نمیده که احساساتشونو ابراز کنن

خیلی دوست دارم بگم دوستت دارم
بگم همیشه دوستت داشتمو حتی یه روز هم نمیتونم بهت فکر نکنم
بگم دلم برات تنگ شده
بگم این غرور لعنتی باعث جداییمون شده
این لجبازیه بیخود
ولی بازم تو قلبمی
بازم همه ی زندگیمی

وای خدا چه دل پری
اندازه هفت مثنوی حرف و درددل توشه

. جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ

آره کیمیا جون خیلی ها با من و امثال من همدردن
کسایی که یه عشق تو زندگیشون هست
کسایی که نمیتونن بگن دوستت دارم
کسایی که شرایطشون جوری شده که غرورشون بهشون اجازه نمیده که احساساتشونو ابراز کنن

خیلی دوست دارم بگم دوستت دارم
بگم همیشه دوستت داشتمو حتی یه روز هم نمیتونم بهت فکر نکنم
بگم دلم برات تنگ شده
بگم این غرور لعنتی باعث جداییمون شده
این لجبازیه بیخود
ولی بازم تو قلبمی
بازم همه ی زندگیمی

کیمیا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://ru.hdk.blogsky.com

درسته من از جمله ادمهایی هستم که هر چیزی را که میخام تا بدستش نیارم دست از مبارزه نمیکشم
من نیاز به حمایت یک اجتماع دارم نه یک ...
فکر اینو کردین که اگر یکی از این خانما توی مبارزه شکست خورد سرخورده میشه؟یک دست صدا نداره

منم منظورم این بود
دست به دست هم دهیم
تا طرحی نو در اندازیم

فرخ جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

آرمان عزیز نتیجه ای که من گرفتم اینه که همیشه باید دو تا همنوع
همدیگر رو دوست داشته باشند .... دوستی دارم در سوئد که سالها با یه گربه زندگی کرد و اخیرا اون گربه مرد... چون عمر گربه ها از بیست سال بیشتر نیست ... حالا اون رفیق ما افسرده است..
آمار رو هم خوب اومدی ... اما توجه داشته باش که بسیاری از سفرهای نوروزی با اتومبیلهای کم مصرف انجام شده ... سالهای قبل پیکان و پراید کاربوراتوری مقصر بودند ... حالا که تعداد پیکان حیلی کم شده و پرایدها به برکت نوآوری سایپا انژکتوری هستند .... خب آمار مصرف هم پایین میاد دیگه

یعنی تو این یک سال اینقدر تو صنعت اتومبیل پیشرفت کردیم؟
پس باین سرعت پیشرفت تا چند سال دیگه شاهد جت هیدروژنی در سطح جاده ها و خیابانای شهرمون باید باشیم

سینا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

دوست داشتن و نداشتن و اینجور حرفا بماند....
ولی مگه خبر نداری بیشتر مسافرتها ایام عید با چهار پا صورت گرفته(اسب و قاطر و...)بنابراین خبر کاهش مصرف سوخت صحت داره.
خیلی وقته که این برام تجربه شده که هیچ اماری رو که از داخل ایران اعلام میشه قبول نکنم

حرف راست را باید از بیگانه بشنویم
این است حاصل سی سال صداقت یک حکومت با ملتش
متاسفانه

ستوده جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام آرمان عزیز
چه خوب اینجا انگاری بازار لاو راه افتاده ومنم چون در این رشته تخصص دارم وسالهاست در این جاده لاو دارم رانندگی میکنم وخوب میشناسمش گفتم بیام بگم هر کس میخواد آموزش ببینه وچیزی یاد بگیره بیاد پیش خودم .
البته به علت مشغله زیاد کاری نمیتونم کلاس رایگان برای دوستان بذارم اما قول میدم ارزون حساب کنم

اینم استاد لاو با یه پیشنهاد ویژه
متقاضیان به سایت خانم معلم رجوع کرده جهت ثبت نام

صد در صد تضمینی

بانوی عشق جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

آرمان عزیزم عشقم
گفتم قبل از این که دیر بشه بیام بهت بگم که چقدر دوست دارم وتو همنفس من وعزیزترین فرد برای منی .
این هدیه من (قلبم)اگر چه اندک است اما همه داشته های من است ان را با تمام وجود تقدیم تو نازنینم میکنم
دوستتــــــــــ دارم جان منی عمر منی

به به بانوی عشق

بانو! همین که مدیریت وبلاگ رو باز کردم دیدم عطر دل انگیزی پیچیده
گفتم بوی خوش مهر از سوی یار مهرپرور آمده که فضای اینجا خوشبو شده


بانو! میدانی که جز این قلب اینجا چیزی برای پیش کشی ندارم
و البته قلب خود که سالهاست تقدیم نگاه اولت نموده ام

هم نفسی مرا، هم همنفسی
وجود نازنینت مستدام و سایه مهرت پاینده باد

درنا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.dornah.blogfa.com

سسسلاااااااااام.

امار خیلی باهال بود

اینقد بدم میاد تا می خوایی یه چیزی دانلود کنی می گه اول ثبت نام کنید اصلا نمی خوامش

منم گله مندم از این جور ثبت نامها
ولی وقتی خودم رو جای طرف میذارم به پاس زحمات او ثبت نام میکنم
این حداقل کاریست که میتوانم برایش انجام دهم

درنا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.dornah.blogfa.com

منظورت این بود که کم میام اینجا
من که برا همه آپایی که می زاری میام می خونم ونظر میزارم

منظورم این نبود ابجی

برام اسم درنا یه حس غریبی ایجاد کرد
شرمنده

حضور شما افتخاری است برای بنده
کم و زیادش مهم نیست

یه زن... شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

سلام...........................


خیلی اون مطالب در مورد ریلضیت با مزه بود


عجب پیرزنی بوده مین دود از کنده بلد میشه ها همینه

اونم چه دودی
دودش تو چشم یه ملت رفت

یه زن... شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

در ضمن خوب کردی این پست رو گذاشتی هم به خودت حال دادی هم به من که عین خودت دپسرده بودم

پس به خودم تبریک میگم
جایزه بهم نمیدی

ویس یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

هم جیرجیرکه هم خرسه ضرر کردند.دوست داشتن و دوست داشته شدن یک نیاز است.

از کجا معلوم که جیرجیرک تو اون سه روز با کسی دیگه دوست نشده باشه

به نظر خرسه ضرر کرده باشه

میلاد یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://kochedeltangi.blogsky.com/


عزیزون از غم و درد جدایی
به چشمونم نمانده روشنایی
گرفتارم بدام غربت و درد
نه یار و همدمی نه آشنایی
((باباطاهر))

ممنون میلاد جان بابت شعر قشنگت

لحظه های کاغذی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://liliyase.blogsky.com/

مگه من از تو میپرسم که چرا
گذاشتی ابدزدک

سوال کردن اشکال داره؟

لحظه های کاغذی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://liliyase.blogsky.com/

تا به حال نشنیده بودم ادم به خودشم نصیحت کنه

خودم رو نصیحت نکرده بودم
به خودم قوت قلب میدادم

میگم چرا لحظه های کاغذی؟

کیمیا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
امروز عزمم وجزم کردم که بهش بگم اما بازم خجالت کشیدم

دوست داشتن را باید فریاد زد
اگر کسی را دوست داری بلند ترین فریاد ها را باید به خدمت بگیری

خجالت کوچکترین مانع است

کیمیا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

اگه اون بگه دوست ندارم چی؟

شما که اون رو دوست دارید
حدااقلش این است که خواهید دانست که دوستی یکطرفه است

کیمیا سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ق.ظ

من این پست شما رو خیلی دوست دارم چون این اقاه بی شبهات به اونی که دوستش دارم نیست شاید هم خانمه شبیه خودمه
شوخی کردم
ولی واقعا نمیدونم چیکار کنم دچار دوگانگی شدید شدم اصلا هم شکست رو دوست ندارم

این دوست داشتن اگر غیر واقعی و غیر ممکن باشد بیشتر به لجاجت شبیه خواهد بود
اما اگر شدنی و واقعی است سرانجامش شیرین و قشنگ خواهد بود

اما طبق قانون کار ، کار زمانی انجام می شود که انرژی موجب حرکت چیزی گردد.
شما انرژی دارید اما حرکتی نمی کنید به این کار نمی گن
اوکی؟

ندا سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

عزیزم حق داشتن با قاطر آخه سفر کردند دیگه بنزین نمیخواد

منظور تون قاطر چرخداره دیگه ؟
چون این ماشینای تولید داخل دست کمی از قاطر ندارند

کیمیا چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

کاش اصلا دوست داشتنی در کار نبود اونوقت ادما با ارامش زندگی میکردن

ارامش در دوستی و دوست داشتن است نه در تنهایی و نفرت

کیمیا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ق.ظ

مثل اینکه من برغکس دیگرانم
چون از وقتی این حسو دارم اصلا ارامش ندارم
تنهای با ارامش شاید بهتر از دوستداشتن بدون ارامش باشه

عدم ارامش شما از بی اطلاعی از حس طرف مقابل است
اگر دو طرفه باشد آرامش حاصل می شود

کیمیا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

دیشب رادیو یه داستان گذاشت که حرف دل منو میزدن
یه دختره توی یه مغازه شیرینی فروشی کار مکیرد از یه پسره خوشش اومده بود فکر میکرد پسره فقیره چون همیشه میامد از اون نون بیات میخرید دختره موضوع عشقشو با دوستش درمیان گذاشت دوستش گفت باید به پسره بگی که دوسش داری دختره خیلی فکر که یه جوری بهش بفهمونه که دوسش داره جوری که به غرور پسره بر نخوره تصمیم گرفت به نونهای بیات یه مقدار کره بماله تا از این طریق بفهموندش دوسش داره تا یه روز که پسره اومد نون بخره اون بین نوناش کره مالید پسره نونها را برد
فردای اون روز دوست پسره در مغازه اومد واز دست دختره شاکی شد که چرا بین نونای دوستش کره مالیدی.دختره گفت اخه من ناراحت بودم که اون همیشه نون بیات میخوره خواستم بهش لطف کنم
اون گفت که دوستش نونا رو برا خوردن نمیخریده اون یه نقشه کش بوده که با نونای بیات اشتباهات نقششو پاک میکرده شما با کره مالیدن به نونا باعث شدین تمام نقشه هاش خراب شن
اینم عاقبت دوست داشتن

به این میگن دوستی خاله خرسه
بهر دوستیه دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.