آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

آبـــــــــدزدک

حشره ای عاشق

سومین تولد

پسرم! میوه دلم! چشم امیدم!  نهال نو پای زندگی ام!

آن ظهر 18بهمن که به دنیا آمدی عجب روزی بود

پس از آنهمه انتظار و خستگی

وقتی آن پرستار مرا برای دیدن اولین تماشایت صدا نمود

از دیدن آن صورت کوچک و سبزگونت حسابی جا خوردم

گمان کردم زیرکانه می خواهند کودکی دیگر را به من قالب کنند.

به سختی در آغوش گرفتم ترا.

وروجک! چه سنگین بودی برای قلب مشتاق من


اما امروز برای من زیباترین های دنیا به قدر سایه ات هم زیبا نیستند

اکنون من از دنیا جز ترا نمی خواهم. همه خواهشم از دنیا تو هستی.

آ ری نور چشمی ام! با تو این دنیای ملال انگیز بسی زیبا شده است.


امروز روز میلاد توست. مبارک است بر تو ، بر من و مادر مهربانت

برایت تمام خوشبختی های عالم را آرزو دارم.

آینده از آن توست. پس شاد باش و شادی بیآفرین!


ح.ا: قبلا گفتم من در بهمن سه تا تولد دارم. امروز تولد سوم من است. روزی که من به دنیای پدرها متولد شدم و دلبندم به این دنیا قدم نهاد. امروز را به آن عزیز نازنین و همه عزیزان کوچک دیگر تبریک میگم. آروزی میکنم  بسی بهتر از ما زندگانی داشته باشند.

خـــــدای اطلسی ها  با تو باشـــد      پنـــاه بی کسـی ها با تو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمـــر      به جز دلواپسی ها با تو باشد


نظرات 26 + ارسال نظر
بانوی عشق دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ


امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدش
انگار که فرشته ای از ازل رسید
همسر عزیزم
تولد فرشته کوچکمان مبارک باد [:S004:

اینم مادر مهربانش

مثل همیشه اولین است
با قلبی شیشه ای و عشقی شورانگیز

بانو! خیلی لوسش کردی. اینم شد تربیت. بچه را روزی یه دفعه میگن عزیزم نه هزار دفعه

ممنون بانو! الهه ی خانه دلم، چراغ خانه زندگی ام

تبریک و تشکر از تو عزیز ترینم

ندا دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

منم تبریک خیلی مبارکه هزاران آرزوی خوشبختی برای فرزندتان

تشکر آبجی ندا
سرافزار کردین تشریف آوردین
ارزوی خوشبختی برای همه فرزندان ایران زمین میکنم

شبنم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

وای کوچولو تولدت مبارک (کوچوئه دیگه؟)
چند سالشه ؟
خانومی جای ما ببوسش

ببین پسرم اینم عمه شبنمه داره تبریک بهت میگه

ممنون ابجی شبنم
الهی خدا ده تا کاکل زری و ده تا چادر زری خدا بهت بده

سینا دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

به به
خیلی خوب شده پس یه پسر کوچولو هم داری.
اکنون به شادی شب جشن ولادتش
فصلی خوش و جشنی خوش و شبی مبارک است.
یک بیت از شعر ملک الشعرای بهار رو واست نوشتم.البته دو مصراع از یک بیت نیست خودم درستش کردم اینطوری بهتره

سینا جان! بسیار تشکر
واقعا بچه شیرینی زندگیه
من که دلم میخاد بخورمش دقیقه به دقیقه

خدا بهت بده یه ایل پسر و دختر

ثریا دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام بربهترین داداش دنیا البته بعد داداش خودم
میبینیم که اینجا همش تولده پشت سر هم

ما که اردت خاص نسبت به این دردانه داریم
خوووووووووووووووووووب انشالله دکتر مهندس شد
ابجی ثریا رو خبر میکنی خودم دورش بگردم

راستی زیاد خوشحال نشی اگه بانوی عشق خونشو بلدم بودم میرفتم و توی خونه ی اون تبریک میگفتم
خوب از وقتی ما یادمون بوده اقایون بلد نیستن خوب پزیرایی کنن
پس کیک کوووووووووووو شیرینی کوووووووووووووو
نوچ فایده نداره
بانو جون اینم همسر تو داری

میگم به توووووووووووووووو نره خوبه

ممنون آبجی
من اهل کیک و شیرینی فقط برای خوردن هستم

الهی خدا 12تا بهت بده یک به یک خوشکل و شیطون

بانو! از آبجی پذیرایی نمی کنی؟

ثریا دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ

راستی تو ی نظرای قبل دیدم شبنم جونی از من خبر گرفت
عزیزم میسی که به فکر من هستی
من به فدای دوستای خوبی چووووووووووووووووووووون
شبنم
عزیزم یه کم فرصت میخوام تا دوباره بتونم با وبم بیام پیشت

مریم گلی هم همینطور....
نمیدونم اینجا میاد یا نه؟؟؟؟؟؟؟


ثریا میاید به زودی با سری جدید

قابل توجه جویندگان ثریا

سریال لاست با ورژن جدید و بازیگری ثریا در راه است

قندیل دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

الهی !!!!
تو بچه داری ؟؟؟!!!
چند سالشه !!!

تولدش مبارک ... از طرف من لپ قندیشو ببوس !!!
الهی !!
من هنوز تو شوکم !!!
دختره یا پسر ؟؟
تولدش مبارک !!

پسره ابجی نسرین
ممنون از تبریکت
شما چقدر با محبت هستین
مرسی یک دنیا

الهی خدا بهتون بده دوجین از اون شیطون بلاهاش

قندیل دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

بی زحمت عکسشو بذار ... مشتاقم روی ماهشو ببینم !!!
خواهش ... خواهش !!!!

بانو اجازه نمیده وگرنه دلم میخاد

شما خیلی لطف دارین بخدا

خدا همین نزدیکی هاست دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

منم تبریک عرض می کنم

مرسی محمد جان!
منم تبریک میگم بابت اون جایزه و تقدیر نامه ای که گرفتی

کوروش دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

خدا نکنه عزیز
100 سال عمر کنی به شادی

سعی میکنم ذائقه ی مخاطبینم را در نظر بگیرم آرمان جان

راستی تولد گل باغ زندگیت مبارک

راستی پاسخ سوال در مورد شعر قبل را در پاسخ به فریناز عزیز
می توانی ببینی




متنت را بعد می خوانم

استاد! زیبایی کلامتان ما را به تواضع می کشاند . اختیار نیست.

از سیر در وبلاگتان حظ خوشی دست میدهد

جواب سوالم را کاملا گرفتم
ممنون از راهنمایی بجا و کاملتان

استاد! ذائقه بنده به شیرینی می زند لطفا برای این حقیر یکی از ان قندی اش را مرحمت کنید
البته اگر گردش روزگار گردش قلمتان را به اجبار کشاند

شبنم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

یادم رفت بگم جای من لپشو گاز بگیر

آخ من عاشق بچم
بگیرم تو بغلم اونقد فشارش بدم نفسش بند بیاد
اونقد بوسش کنم ...

آبجی شبنم! ما را که کلافه کرده
عمه خوبی باشین میدیم به شما تا از درس و مشق بیوفتین تا هوس عشق بچه نکنید

شبنم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

نه زیادم محکم فشارش نمیدم

قاتل هم شدم رفت

نفس بند بیاد چیه دیگه ؟

زیادی احساساتی شدم !!!

بازم ممنون
بازم تشکر
بازم لطف دارین نسبت به این عزیز دردانه بنده


انشاله خدا بهت زیاد بده. همه وروجک و شیطون

تـ ـبــ ـریــ ـک دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

اینم از آخرین تبریک

خب پدر محترمشون که کیک ندادن حالا ما دوباره متقبل میشیم...
البته دو تا کیک میذاریم به دلایلی...

http://www.rosemarycompany.com/media/BabyCakeTopperAnotherview.jpg


و اینم واسه اینه که....

http://www.cakechannel.com/images/children-birthday-cake-22.gif


امیدوارم براتون فرزندی بشه که بعدا با افتخار بهش ببالین....

تبریک آخری منم امیدوارم پذیرا باشید...

بابت کیک و شیرینی شرمندم
دکتر ایندفعه تهدید کرده

ممنون
یعنی دیگه نمی یای تبریک بگی؟

حیف شد.
دیگه از گزو پولکی خبری نیست

منم برای شما ارزوی موفقیت و تندرستی میکنم

قندیل دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

نگفتی چند سالشه ؟؟!!
خدا واست نگهش داره !

هنوز مونده تا دامادش کنم
میره مهد کودک
الهی من فدای قد و بالاش برم
مثل مامانش حرف زدم نه؟

بانوی شرق دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

آخ جون تولده
تولد....تولد...تولدش مبارک...
تولدش مبارک
الهی یه عمر با عزت زندگی کنه
با شادی زیر سایه پدر و مادر

میبینم که ویتامین ف همه زده بالا!!!
بابا چی کار دارین چند سالشه این فسقلی
مهم اینه که تولدشه
کادو هاتون کو؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟

میگم داداشی شما اصلا مهمونی نگیر
نه کیک! نه شیرینی! اینجا فقط بادکنک داره که
واسه این فسقلی که کیک و شیرینی بد نیست
ما با هم می خوریم
شما اگه بد برات نخور ( هرچند که نمیشه آدم شیرینی تولد بچه شو نخوره!)

پسرگلم! اینم عمه رویا
برات کادو آورده ولی دلت رو صابون نزن خوردنی نیست
کادوش حتمی یه نثر زیباست
بانو! پسرم میپرسه کی براش می نویسی!؟
از تبریکت هم خیلی ممنون بانو!

گل مریم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

سلااااااااام
خوش به حال شما! چقده تولد تولدش مبارک!
از طرف بچه های وب ببوسش
راستی خانومتون حسودیش نمیشه احیانا؟!

ممنون گلی خانم
خیلی لطف کردین

حسادت برای چی؟
به پسرم؟؟؟

کوروش دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

زمین و آسمان در پیوندی جودانه
طلوعی زیبا را در صبح صادق به کلبه مهر ساکنین زمین هدیه میکند
باشد که نور تابنده اش
گرما بخش شادی های افزون تان باشد
و هرروز را به خنده های شیرینش میلاد مبارک باشد



از کوروش کبیر جز این کلام زیبا انتظار نمی رفت
استاد! پایدار باشید

ghasedak سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com

آخی الهی مبارک باشه ایشالا خدا همیشه براتون نگهش داره و تنش همیشه سالم باشه

نسیم جان! خیلی مچکرم
شما هم سلامت و شاد باشید
ابجی! نمی خاستی اون تکیه کلام معروفت را به پسرم کادو بدی؟!

فرخ سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://chakhan-2.blogsky.com

مبارک باد

ممنون از استاد عزیز
لطف کردین بزرگوار

بانوی شرق سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

میگم آخه این فسقل میدونه نثر چیه؟!
البته بایدم بدونه وقتی پدر و مادرش دست به قلم باشن
هان؟!

چرا منو شبیه نثر میبینی؟
بابا کلی شکلات براش آوردم
شما نبودی
با هم دوتایی (یواشکی ) خوردیم

ممنون از تعریفت ولی خداییش جز هله هوله هیچی نمیدونه

میگم چرا دندوناش خراب شده پس عمه اش یواشکی براش شکلات میاره

دفعه بعد منو هم صدا بزنید. دکتر کیلو چنده؟

بانوی شرق سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

نه دیگه
همه ی حالش به اینه که یواشکی بخوریم


حالا شاید دفعه ی بعد دلمون برات سوخت٬ صدات کردیم

خدا کنه دلتون برام بسوزه

3ajid سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://3ajid.blogfa.com

الهی سمانه فداش بشه!!
ببخشید که مجید نیومد بهتر بگم، نتونست بیاد. آخه درگیره.
خیلی درگیره
تعجب کردی آقا آرمان؟؟؟
من سمانه هستم. همون آبجی سمانه دیگه! چند روزیه اومدم پیش مجید!! واسه همینم مجید دیگه هیشکی رو تحویل نمیگیره!!
الهی 1000000000 ساله بشه جیگر من.
تبریک
تبریک
تبریک
عوض مجید هم تبریک

به به آبجی سمانه
شما کجا اینجا کجا
بخدا اینقدر براتون دعا کردم
الهی درد و بلاتون بخوره تو سر مدیران بلاگ اسکای که مجید ما را به بلاگفا فراری دادن
خوبی آبجی؟
برا سلامتی شما همیشه دعا گو هستم
به مجید ما هم تبریک بگو
بگین چشم و دلش روشن
فقط بگین بال در نیاره از خوشحالی چون مجبور میشیم بالاشو بچینیم در نره از دست دوستاش

خدا ر اشکر
ممنون از تبریکتون
خدا نکنه فدای کسی بشین
خدا بهتون سلامتی با یک عمر طولانی در کنار مجید جان بده
آمین

ساناز سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام اقا ارمان خوبی سومین تولد هم مبارک باشه

دست گلت درد نکنه ابجی ساناز
خیلی ممنون
کیک نمی پزی برا پسرم؟؟؟؟؟؟

ghasedak سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com

( بعله ... !!! ) اینم کادوی تولد برای پسر کوچولوی شما

چه کادو قشنگى
بسیار ممنون

قندیل چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

ایشالله دامادشم میکنی ... غصه نخور بابای مهربون !!!

الهی الهی...
ممنون ابجی

گل مریم چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

بله منظورم حسادت به پسرتون بود! شما مردین، حتما متوجه نمیشین من چی میگم

میشه بپرسم خانمها به چی حسادت نمی ورزند؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.